Specialiai reprezentaciniais tikslais sukurta mini kolekcija yra sumoderninto Art Deco stiliaus, baldai alsuoja elegancija. Daugiausiai dėmesio skiriama geometrizuotai ornamentikai ir Art Deco laikmečiui būdingoms medžiagoms bei jų sintezei balde: natūralus, blizgiai lakuotas medžio lukštas, preciziškai derinamas su poliruoto žalvario detalėmis.
„Tai ne baldų, o sprendimų pristatymas, nes įmonės tikslas – siūlyti sprendimus ir beribes technologines galimybes, inspiruoti ir padėti įgyvendinti drąsiausias dizaino idėjas. Šie gaminiai reprezentuoja mūsų įmonės požiūrį ir išskirtinumo suvokimą: skirtingų medžiagų ir jų tekstūrų derinimo galimybes, aukščiausią techninio išpildymo kokybę, nepriekaištingą darbo preciziką, estetikos suvokimą“, – pranešime spaudai kolekciją apibūdino „Fitsout“ verslo plėtros direktorė Arūnė Džiugelienė.
Tokias reprezentacines mini kolekcijas įmonė planuoja leisti kelis kartus per metus. Kaskart bus pateikiama kažkas unikalaus ir nematyto, nes bendradarbiauti bus kviečiami jauni kūrėjai, norintys realizuoti savo idėjas. Šios kolekcijos bus demonstruojamos tarptautinėse parodose. Pavyzdžiui, jau 2019 metais „Fitsout“ prisistatys „GlobalShop“ parodoje Čikagoje, JAV, „Salone del Mobile” Italijoje, o 2020 metais – Diuseldorfe, Vokietijoje vyksiančioje „Euroshop“ parodoje, kuri yra bene svarbiausias baldų gamintojų, interjero ir dizaino industrijos renginys.
Įsibėgėjus veiklai, bendrovė planuoja įkurti ir dizaino akademiją, kur jauni specialistai galės ne tik semtis patirties iš patyrusių kolegų, bet ir įgyvendinti savo sumanymus pasitelkdami fabriko technines galimybes bei skleisti žinią apie savo kūrinius per savo kanalus.
„Idėjų turime labai daug. Norime nuveikti daug ne tik klientų labui, bet ir kelti baldų gamybos kultūrą Lietuvoje, edukuoti jaunimą. Tačiau, kol kas esame susitelkę į pagrindinį savo tikslą – baigti fabriko statybas ir sustyguoti visus procesus taip, kad galėtume paleisti gamybą ir įgyvendinti pirmuosius užsakymus, nes susidomėjimo mūsų paslaugomis jau sulaukiame iš įvairių prekių ženklų – mados industrijos atstovų, tinklinių viešbučių, restoranų “, – teigė „Fitsout“ direktorius Jonas Stragis.
Pasak J. Stragio, įmonės išskirtinumas, pritraukiantis klientus – neribotos techninės galimybės ir išmanus jų valdymas 20.000 kv. m. gamybinėje erdvėje paremtas „Lean“ filosofija realizuojant kompleksinius projektinius užsakymus. Rinkai siūlysime aukštos pridėtinės vertės baldus neapsiribodami medžiagiškumu, dekorais, tekstūromis ir apjungdami preciziškai išpildytas detales į vieną baldo visumą.
„Fitsout“ gamybą pradės vykdyti dar šių metų pabaigoje. Tai bus moderniausia baldų gamykla Centrinėje Europoje, investicijos į ją sieks apie 20 mln. eurų. Fabrikas išsiskirs gausiu technologiniu parku, inovatyviu procesų organizavimu ir aukštos kvalifikacijos personalu. Bendrovė planuoja sukurti apie 800 darbo vietų iki 2022 metų.