„Naujasis projektas prisideda prie buvusios pramoninės zonos aplink Šiaurės miestelį regeneracijos, atveriant ją miestiečiams, kuriant naujas gyvenamąsias ir paslaugų bei prekybos erdves, plečiant ir modernizuojant gatvės prieigas. Ieškojome darnaus dialogo su esamu ir perspektyviniu urbanistiniu kontekstu, kad sukurtume tvarią ir jaukią gyvenamąją aplinką“, – sako projektą rengusios studijos „Eventus pro“ architektas Darius Steponavičius.
Projektas pasižymės dideliu kiemu, savo forma primenančiu Niujorko Centrinį parką ir iš viršutinių aukštų bei terasų ant stogų atsiveriančiomis sostinės panoramomis. Kiemas bus padalintas įvairių paskirčių poilsio ir laisvalaikio zonomis gyventojams, užvadintomis Centrinio parko zonų pavadinimais bei papuoštomis elementais, panašiais į matomus „Didžiojo Obuolio mieste“. Įdomiais akcentais taps aliuzijų į Niujorką turintys „graffiti“ piešiniai ant pastato sienos bei išsaugotos anksčiau čia stovėjusio pramoninio pastato santvaros, taip pat padabintos piešiniais ir tapsiančios kiemo dalimi.
Pirmąjį projekto etapą sudarys vienas devynių aukštų daugiabučio korpusas, kuriame projektuojamas 81 butas. Trys ketvirtadaliai šio kiekio bus paklausiausi rinkoje 1,5 ir 2 kambarių butai. Jų plotai svyruos, atitinkamai, nuo maždaug 25 iki 36 kv. m ir nuo 41 iki 46 kv. m. Taip pat bus galima rinktis ir trijų kambarių, 56,5–73 kv. m arba keturių kambarių, 67–80 kv. m butus. Panašus butų pagal kambarių skaičių santykis ir jų plotai bus ir visame projekte. Pirmajame etape butų kainos svyruos apie 3 400 Eur už kvadratinį metrą.
Bendras automobilių parkavimo vietų skaičius sieks 131, pirmajame etape jų bus 61; visos parkavimo vietos bus įrengtos požeminėje aikštelėje. Siekiant atitikti kintančius būsimų gyventojų poreikius ir pralenkti techninius reikalavimus parkavimo infrastruktūrai, visos automobilių vietos bus pritaikytos automobilių krovimui, o 20 proc. jų bus įrengtos įkrovimo stotelės. Parkavimo aikštelėje planuojamas išmanus funkcionalumas: galios skirstytuvas, kuris leis nedidinant galios visam projektui paskirstyti apkrovas. Pvz., naktį, kai elektros poreikis – mažesnis, elektromobilius bus galima krauti visu pajėgumu, o dieną, išaugus suvartojimui, galia krovimui bus sumažinama.