~ 5000 kv. m, 8 aukštų verslo centre įrengti 100–800 kv. m biurai, kuriuose jau įsikūrinėja pirmosios įmonės. Šiuo metu išnuomota apie 50 proc. patalpų, iki metų galo planuojama jas užpildyti iki 90 proc.

Pagrindinis pastato išskirtinumas – sprendimas atsisakyti pirmų dviejų aukštų ir statinį paremti 5,5 m aukščio kolonomis, kurios sudaro levitavimo ore įspūdį. Pasak projekto architekto Gintauto Natkevičiaus, ši idėja įgyvendinta ne dėl noro pasirodyti ar palikti įspūdį, o iš praktinės pusės.

„Biurai pirmame ar antrame aukšte nebūtų tokie patrauklūs, nes pro langus matytųsi tik aplink esantys pastatai. Nuo trečio aukšto atsiveria Žaliakalnio zonos kraštovaizdis, Kauno panorama, šalia verslo centro esantis rekonstruotas Kalniečių parkas, kurį supa medžiai ir tvenkiniai, o tai suminkština kiek rūsčią Savanorių prospekto urbanistiką. Be to, sprendimas pastatą paremti kolonomis padėjo ganėtinai nedideliame sklype sukurti papildomų vietų automobiliams, įrengti dviračių saugyklas, vestibiulius“, – pasakoja architektas.

Cube biuras

Verslo centras pasižymi itin aukštais energinio naudingumo rodikliais. „Nors numatyta energinė pastato klasė – A, mums pavyko pasiekti tokį fasado sandarumą, kad jis ~70 proc. viršijo numatytus reikalavimus ir atitinka A++ klasės standartą. Drauge su užsakovais net juokaujame, kad šildymo sąnaudos bus tokios mažos, jog daugiau kaštų atsieis pastato vėdinimas vasarą, nei šildymas žiemą“, – pasiektu rezultatu džiaugiasi UAB „Conresta“ direktorius Lukas Laukaitis.

Pastatas unikalus ir nestandartiškai aukštomis lubomis, kurios siekia ~3 metrus. „Paprastai miesto centre būna daug vietos apribojimų, todėl taupoma lubų aukščio sąskaita. Vos įėjus į verslo centrą jauti, kad aplink erdvu, atrodo, kad kvėpuoji pilnais plaučiais, o tai labai gerai nuteikia darbui“, – projekto privalumus vardina G. Natkevičius.

Cube biuras

„Mikrovisatos valdos“ projektų vadovo Mariaus Strolio nuomone, verslo centras CUBE suteikia galimybę iš koncentruoto ir dažnai perkrauto Kauno senamiesčio persikelti į vieną pagrindinių miesto arterijų, siūlančią patogesnį susisiekimą ir ramesnes, žalesnes erdves. „Taip neatitoldami nuo miesto širdies žmonės gali išvengti spūsčių, kurios šiandien yra vienas pagrindinių laiko vagių didmiesčių gyventojams“, – teigia jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)