Vilnietė su DELFI.lt redakcija pasidalino netikėtai vienoje iš NT skelbimų platformų rastu skelbimu. Galbūt pats skelbimas ir nekeltų ypatingų emocijų, jeigu jame nebūtų buvusios patalpintos kelios, erotiškos nuotraukos. Pagrindinėje nuotraukoje buvo pusnuogė prieš skalbimo mašinos tupinti moteris.
Portalui klientas žinomas
Tiesa, DELFI.lt pradėjus aiškintis apie situaciją, kaip ir kodėl tokie skelbimai patenka į viešąją erdvę, jis netrukus buvo pašalintas. Aruodas.lt, kur ir buvo patalpintas minimas skelbimas, atsiųstame komentare patikino, kad portale didelis dėmesys skiriamas norint užtikrinti turinio kokybę ir teisingumą, todėl skelbimai yra moderuojami ir tikrinami.
„Taip pat suteikiame įrankius portalo lankytojams patiems vertinti turinį ir pranešti, kai pastebi, anot jų, ką nors netinkamo. Turinio kokybei skiriame labai daug dėmesio, nes būtent jį vertina lankytojai. Todėl kiekvienas klientas, dėdamas skelbimą, privalo susipažinti su portalo Aruodas.lt taisyklėmis bei jų laikytis“, – teigia interneto svetainės atstovai.
Anot jų, vis dėlto pasitaiko atvejų, kai vartotojai taisyklėms nusižengia, atlikdami nepateisinamą veiksmą.
„Portalui žinomas klientas įdėjo skelbimą, kurio turinį portalo moderatoriai peržiūrėjo ir patvirtino. Tuomet klientas vakare, po darbo valandų, skelbimą pakoregavo, įdėdamas su nekilnojamuoju turtu nesusijusias nuotraukas, pažeidžiančias Aruodas.lt taisykles. Pripažįstame, kad toks skelbimo turinys nėra tinkamas, todėl jis buvo užblokuotas“, – sakoma atsiųstame komentare.
Neetišku poelgiu buvo siekiama tik vieno
Nekilnojamojo turto agentūros „Reala nekilnojamasis turtas“ vadovaujantis partneris Antanas Kišūnas sako, kad tokia būsto pardavimo reklama mažių mažiausiai signalizuoja apie neetišką elgesį ir nepagarbą moteriškajai lyčiai.
„Tikėtina, kad pagrindinis siekis patalpinant būtent tokias nuotraukas buvo didesnis matomumas. Kitos nuotraukos buvo tiesiog tokios, kokias galime rasti bet kokiame kitame būsto pardavimo skelbime. Netgi sakyčiau, kad ypatingai daug pastangų jų akį maloniam pateikimui nebuvo skirta. Taigi akivaizdu, kad dėmesį siekta sutelkti į pirmas nuotraukas (aut. past. pirmose nuotraukos ir buvo matyti pusnuogė moteris)“, – kalbėjo pašnekovas.
Anot jo, žmonės, kurie seka būsto pardavimo skelbimus NT svetainėse, daro tai tikslingai, tačiau ne visus skelbimus jie peržiūri – gali neatitikti vietos ar kainos kriterijai.
„Manyčiau, kad šiuo atveju buvo siekiama ne šokiruoti, o to, kad būtų atidarytas skelbimas. Vieni tą galėjo padaryti iš smalsumo, kiti – iš pasipiktinimo. Tačiau pardavėjas savo tokiu neetišku poelgiu matomumą pasiekė. Ar jis pardavė skelbime aprašytą butą? Matyt, kad ne, nes pats skelbimo pateikimas nebuvo toks, kad pirkėjas tuo butu susidomėtų“, – svarstė A. Kišūnas.
Ekspertas sako ne kartą susidūręs su žaismingais skelbimais, kuriais taip pat siekiama atkreipti pirkėjų dėmesį.
„Tarkim, akį gali patraukti žaismingas objekto aprašymas arba būsto nuotrauka su animacija. Tai tokie skelbimai turi didesnę sklaidą, nes žmonės juos gali persiųsti pasižiūrėti draugams. Ar tokie pirkėjai yra tiksliniai – tai yra klausimas, bet matomumas visada pasiekiamas didesnis“, – tikino pašnekovas.
Jis vertindamas minėtą skelbimą, iškėlė ir tokią versiją, kad tai tiesiog galėjo būti tiesiog netikras skelbimas, nes tokių irgi pasitaiko. Pasak A. Kišūno, dažnu atveju labai sunku įvardinti priežastis, kodėl tokie skelbimai atsiranda ir ko žmonės siekia pateikdami išgalvotą informaciją.
Beje, susisiekti su skelbimo autoriumi DELFI.lt nepavyko.
Užfiksavote kažką neįprasto ar tapote įvykio liudininkais? Kviečiame dalintis el. paštu pilieciai@delfi.lt