Keliaudami autobusais arba traukiniais, pirmąjį įspūdį apie miestą susidarome pasivaikštinėję po stoties rajoną. Dėl šios priežasties didieji pasaulio miestai stengiasi skirti kuo daugiau dėmesio ir investicijų šioms teritorijoms. Be abejo, tai paskatina ir komerciniai tikslai: turistai – išlaidūs, todėl labai svarbu, kad stoties rajonuose būtų patrauklių komercinių objektų. Pagaliau į stoties rajoną kitaip pažiūrėta ir Vilniuje: miesto planuotojai ir investuotojai skelbia Stoties rajono renesansą ir žada, kad greitai jis pakartos Užupio, Markučių ar Paupio sėkmę. Ką tai reiškia? 

Ne tik investicijas į viešąsias erdves Stoties rajone, žaliąsias zonas, patogų susisiekimą pėstute, dviračiu ar paspirtuku, bet ir prekybininkams bei paslaugų tiekėjams patrauklius komercinius objektus, naujus NT projektus. Tie, kurie domisi NT rinka, žino, kad visi šie išvardyti rajono privalumai, nors dar tik kuriami, tačiau jau kelia būsto kainas, kurios ateityje čia gali būti aukščiausios gal ir visame Vilniuje. Jau skaičiuojama, kad naujo būsto kainos Stoties teritorijoje per penkerius metus ūgtelėjo apie 30 proc. Tai – maždaug 5 proc. daugiau nei Vilniaus pirminės būsto rinkos kainų pokyčio vidurkis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)