Skundžiasi administratoriaus veiksmais

„Delfi būstas“ gavo Pilaitės mikrorajone, Vilniuje, vieno iš M. Mažvydo gatvėje esančių daugiabučių gyventojų laišką, kuriame jie skundžiasi būstą administruojančios bendrovės „Mano būstas“ veiksmais. Pirmiausia, kaip rašoma laiške, gyventojai nepatenkinti pasikeitusia tvarka bendrovėje. Anksčiau kiekvienas administruojamas daugiabutis turėjo savo vadybininką, tačiau neseniai šios tvarkos buvo atsisakyta ir gyventojų aptarnavimas vyksta vieno skambučio principu. Tačiau, kaip teigiama laiške, tokia nauja tvarka sukėlė chaosą.

„Nuo to laiko, kad atliktų darbus ar pateiktų ataskaitas, nebeįmanoma priprašyti, vienas iš pavyzdžių parkinge lempučių pakeitimas. Per puse metų iš 18 neveikiančių lempučių pakeitė tik pusę, o kiekviena mėnesį ima 1,41 Eur už automobilių aikštelių priežiūrą ir dar bendro naudojimo objekto lėšoms, priklausomai nuo buto, bet maždaug vidurkis apie 2 Eur“, – mokesčių dydžius vardija laišką atsiuntęs skaitytojas.

Laiške tęsiama, kad gyventojai nesutinka mokėti už, anot jų, paties administratoriaus padarytas klaidas.

„Kita bėda, kad mūsų namas yra paskelbtas nerūkymo zona. „Mano būstas“, nesuderinęs su laiptinių atstovais, pakabino lenteles ant sienos, nors tokiems skelbimams yra skelbimų lenta. Ir dabar, kad perkabintų skelbimą ar iškabą ir sutvarkytų sieną, reikalauja 124 Eur kaip už paslaugą. Išdalinus butams nėra didelė suma, bet kodėl mes turime mokėti už jų klaidas, ypač kai turime atsakingus gyventojus su kuriais galima suderinti veiksmus“, – rašoma laiške ir tęsiama, kad gyventojams kyla abejonių ir dėl bendrose patalpose suvartojamos elektros energijos įkainių bei kiekio.

Bendrovė: girdime klientų balsą

„Delfi būstas“ paprašė šį daugiabutį administruojančios bendrovės komentarų dėl išvardytų gyventojų skundų. Buvo paklausta ne tik gyventojams aktualių klausimų, bet ir kodėl bendrovė keitė savo veiklos modelį, atsisakydama vadybininkų, kaip atsižvelgiama į nuolat girdimus skundus, kad toks modelis gyventojas nėra priimtinas. Kaip teigiama „Mano būstas“ atsakyme, kalbant apie šio konkretaus namo atvejį „norime užtikrinti, kad visos klientų išsakytos pastabos jau sprendžiamos ir artimiausiu metu bus visiškai išspręstos. Esame į klientą orientuota bendrovė, todėl visuomet stengiamės, kad mūsų prižiūrimų daugiabučių namų gyventojai gautų geriausias paslaugas rinkoje.“

Toliau pateikiamas originalus, netaisytas ir netrumpintas bendrovės komentaras jos pačios prašymu.

„Mano BŪSTAS“ nuolat stiprina ir investuoja į tvarius santykius su klientais. Esame vienintelė daugiabučius prižiūrinti įmonė, kuri su savo klientais bendrauja įvairiais jiems patogiais būdais: telefonu, per savitarnos platformą, susirašinėjimo programėlę, el. paštu, nuotolinėmis vaizdo konferencijomis ir, esant poreikiui, gyvo kontakto būdu. Vykdydami periodines klientų lūkesčių apklausas matome, kad daliai jų labai svarbu, jog jų namui būtų priskirtas konkretus asmuo. Girdime klientų balsą, todėl jau kurį laiką visi daugiabučiai namai, kurie yra išsirinkę pirmininką ar įgaliotinį, turi priskirtą privatų klientų konsultantą. Jis padeda efektyviau spręsti namo priežiūros klausimus bei asmeniškai užtikrina, kad bendravimas tarp įmonės specialistų ir namo atstovo vyktų sklandžiai bei rezultatyviai. Džiaugiamės, jog tai pasiteisino – namo pirmininkai ar įgaliotiniai teigiamai vertina tokią komunikavimo formą.

Taip pat šiuo metu keičiame veiklos procesus ir daliai daugiabučių namų priskyrėme po konkretų atstovą, kuris kasdien stebi ir kontroliuoja, kad visos klientų užklausos ir problemos, užfiksuotos per Klientų centrą ar skaitmeniniu būdu, būtų sprendžiamos dar efektyviau ir greičiau. Neabejojame, kad tai padės stiprinti bendruomeninius santykius su mūsų klientais ir užtikrins dar aukštesnę paslaugų kokybę.

Ypač griežtai kontroliuojame rangovus, kurie mūsų klientų daugiabučiuose atlieka įvairius remonto darbus. Jeigu mes arba mūsų klientai mato, jog darbai atlikti nekokybiškai, visuomet įpareigojame rangovus jų pačių sąskaita ištaisyti defektus. Šį procesą koordinuoja mūsų Kokybės kontrolės padalinys.

Esame rinkos lyderiai, šioje srityje dirbantys daugiau nei du dešimtmečius, todėl mūsų sukaupta patirtis ir stipri kompetentingų specialistų komanda visada padės išspręsti net ir pačias sudėtingiausias namo priežiūros problemas.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (194)