Dovanoti meškeres ir rites sunkiau gyvenančių šeimų vaikams - „Bass Pro” įkūrėjo ir pagrindinio akcininko Johnny Morriso idėja. Jo bendrovė kiek anksčiau skelbė akciją, kurios metu naudotus žūklės įrankius į „Bass Pro” parduotuves atnešę klientai gaudavo dideles nuolaidas, o jų įrankiai atiteko vaikams. Beje, atnešti įrankiai turėjo būti prižiūrėti, nesulaužyti, šiuolaikiški ir puikiai tinkami toliau gaudyti žuvis.
Visus šiuos žūklės įrankius „Bass Pro” padovanojo įvarioms nevyriausybinėms paramos organizacijoms, kurios ir juos ir išdalino vargingesnių šeimų vaikams. Tokią akciją „Bass Pro” rengia ne pirmą kartą, per pastaruosius penkerius metus bendrovė vaikams jau išdalino daugiau kaip 250 tūkstančių įvairių žūklės įrankių.
Beje, tai ne vienintelė „Bass Pro” paramos sunkiai gyvenantiems vaikams forma. Kasmet birželį kompanija organizuoja renginius prie jai priklausančių tvenkinių, pilnų žuvies. Juose vaikai gali sugauti pirmuosius savo gyvenimo laimikius, gauti daugybę naudingų patarimų ir pamokų iš garsiausių profesionalių žūklės gidų ir panašiai.