„Salmo” JAV padalinys pasirašė bendradarbiavimo sutartį su bendrove „Slater Sales”, kuri bus atsakinga už „Salmo” produkcijos platinimą Minesotos, Nebraskos, Misūrio, Kanzaso ir kitose valstijose.
„Po to, kai „Salmo” įsigijo kompanija „Fox”, tapo aišku, jog reikia užsiimti tiesioginiais pardavimais ir rinkodara JAV. Tikimės, kad ši partnerystė padės tai daryti eektyviau. „Salmo” vobleriai jau dabar yra gana populiarūs vidurio vakarų valstijose, neabejojame, kad juos pamėgs ir kiti žvejai”, – pranešime spaudai sakė „Salmo” pardavimų ir rinkodaros direktorius Šiaurės Amerikoje Gregas DeVriesas.
Kompaniją „Salmo” prieš 25 metus įkūrė žinomas lenkų spiningautojas Piotras Piskorskis. Nuo to laiko, lenkiški vobleriai išpopuliarėjo visoje Europoje, o dabar juos pamažu atranda ir likusio pasaulio spiningautojai.
„Prekinis „Salmo” ženklas yra geriausių rankų darbo masalų ir didžiausių sugautų žuvų sinonimas. Mes džiaugiamės galėdami prisidėti prie šio prekės ženklo atstovavimo ir vystymo”, – pažymėjo „Slater Sales” atstovas Markas Slateris.