Visus 50 metų YO-ZURI kompanijos pagrindinis principas išliko tas pats – kurti masalus, kurie padėtų sugauti daugiau žuvų ir sugauti jų kuo didesnių. Nors kompanijos metodai ir tikslai išliko tokie patys, pats būdas, kuriuo masalai gaminami, be abejonės, gerokai pasikeitė.

„Iš pradžių visi mūsų masalai buvo rankų darbo. Tai buvo puikus laikas mokytis, įsisavinti verslo taisykles, atrasti geriausius masalus ir atsisakyti ne tokių vykusių. Vėliau, kai YO-ZURI masalų paklausa ėmė viršyti mūsų galimybes gaminti juos rankomis, atradome specialų integruotą gamybos procesą, kuriame suderiname mašinų ir žmogaus darbą. Visas procesas visuomet kontroliuojamas iki smulkmenų, kad kiekvienas masalas pasižymėtų visomis savybėmis, kurios yra jam numatytos”, – aiškina YO-ZURI inžinieriai.

YO-ZURI 3D MAGNUM DD™ FLOATING Sardine vobleris

Pirmąjį veiklos dešimtmetį YO-ZURI buvo nedidelė kompanija, žinoma tik dalyje Japonijos. Vėliau jos gaminami vobleriai ėmė sparčiai populiarėti visoje šalyje, kai juos atrado ir pradėjo naudoti to meto Japonijos žvejybos pasaulio žvaigždės. Už parduotus masalus gautos lėšos leido bendrovei imtis darbo su naujomis medžiagomis ir technologijomis, kurios YO-ZURI atnešė pasaulinę šlovę.

1976 metais YO-ZURI žengė didelį žingsnį į priekį, kai įsteigė eksporto skyrių, skirtą parduoti masalus Jungtinių Amerikos Valstijų ir Europos rinkose.

YO-ZURI MAG MINNOW™ FLOATING vobleris

„Dalyvavome daugybėje tarptautinių žūklės reikmenų parodų, kuriose mokėme apie save ir mokėmės patys. Norėjome sužinoti, kuo gyvena žvejai kitose pasaulio šalyse, suprasti jų poreikius. Kartu mes norėjome juos šio to išmokyti apie savo produktus, išaiškinti, kai juos geriausia naudoti. Tai buvo puiki patirtis ir puiki naujo augimo pradžia. Nuo to laiko YO-ZURI vobleriai tapo žinomi visame pasaulyje. Ne tik JAV ir Europoje, bet ir Kanadoje, Centrinėje bei Pietų Amerikose, Australijoje”, – bendrovės penkiasdešimtmečio proga pasakojo YO-ZURI inžinieriai.

Dabar YO-ZURI yra vienas žinomiausių žvejybinių prekės ženklų pasaulyje. Juo pažymėtais masalais prekiaujama daugiau kaip 100 valstybių. Dar vienas kompanijos žingsnis į priekį buvo DUEL prekės ženklo atsiradimas. Būtent DUEL įdiegė tokias techologijas kaip magnetinė svorio perkėlimo sistema, leidžianti lengvus voblerius užmesti žymiai toliau.

YO-ZURI PINS™ MINNOW FLOATING vobleris

Pastaraisiais metais YO-ZURI žengia į dar vieną naują teritoriją ir ėmėsi fluorokarbono bei pinto valo gamybos. Lietuvoje YO-ZURI valai dar nėra gerai žinomi, bet, pavyzdžiui, JAV meškeriotojai juos jau naudoja gana dažnai.

Tad tikriausiai greitai šiuos legendinės japonų kompanijos valus atras ir mūsų spiningautojai. Kaip kažkada atrado ir visiems laikams pamilo tokius YO-ZURI voblerius kaip “L-Minnow”, “3D Crank”, „Pins Minnow” ir kitus.