Kampanija „Nuostabiai paprastos Kalėdos“ (ang. beautifully normal Christmas) skelbia: svarbiausia didžiąsias metų šventes pasitikti nuoširdžiai, džiaugtis tiek asmeniškai bei emociškai ryškiausiomis jų akimirkomis, tiek juokingais nesusipratimais, kuriuos su šypsena bus gera prisiminti ir kitąmet, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Žiemos švenčių siužetai kasmet kartojasi: truputį kliūva kreivoka Kalėdų eglutė, pagrindinis šventinės vakarienės patiekalas išgelbėjamas prieš pat jį sudeginant, o dovanų gaunama nebūtinai tai, ko norėta... Anot „Lidl“, užglaistyti menkus nesklandumus nuostabiai paprasta – Kalėdos neturi būti tobulos, mat kaskart joms praėjus aišku, jog geriausia, kas nutinka per šventes, yra laikas, praleistas drauge su mylimais žmonėmis.
Šiemet „Lidl“ paruošė savo atsaką gausiai reklamuojamam idealių Kalėdų paveikslui. Sekmadienį Lietuvos eteryje pasirodė 60 sek. trukmės TV reklama „Nuostabiai paprastos Kalėdos“ (koncepcija ir kūryba – „Überground“), kurią režisavo Tobias Perse iš „Bigfish Film Production“. Jos leitmotyvas – autentiškos švenčių emocijos. Klipe skamba specialiai „Lidl“ sukurta daina „#beautifullynormal“. Internete bei televizijoje vykstanti reklaminė kampanija įtrauks ir socialinių tinklų žvaigždes bei tinklaraštininkus. Ji šiuo metu vyksta visose šalyse, kuriose veikia „Lidl“ prekybos tinklas: 27 Europos valstybėse bei JAV.