Iki šiol buvau įpratęs, kad dalyvavimas prekybos tinklo lojalumo programoje gali būti abipusiai naudingas procesas. Pirkėjas, gaudamas lojalumo kortelės paskyrą ir ją naudodamas, sutinka su savo duomenų teikimu, o prekybos tinklas renka bei analizuoja pirkėju įpročius skirtingais aspektais. Už tai prekybos tinklas apdovanoja pirkėją skirtingomis tinklo bei asmeninėmis nuolaidomis ir pirkėjas, dažniau bei daugiau apsipirkdamas, didina tinklo apyvartą bei pelną.

Kad procesas vyktų sklandžiai, pirkėjui pakanka vieną kartą užregistruoti asmeninę paskyrą/kortelę ar išmaniąją programėlę ir perkant save identifikuoti. Iki šiol daugumoje tinklu įprasta buvo, kad parduotuvėje, leidinyje ar programėlėje matome prie prekių specialias nuolaidas ar kainas skirtas lojalumo programos dalyviams. Be to, esame tiesiog informuoti apie specialiai mums pritaikytas nuolaidas už pasiektus lojalumo programos tikslus.

Ir, kas svarbiausia (man atrodė, kad tai – savaime suprantama), netgi jei nežinojome apie taikomas nuolaidas ar pasiektus tikslus, nuolaida būdavo pritaikoma (!) vien identifikavus save prie kasos.

Visiems tinklams tai normalu, bet panašu, kad ne „Lidl“. Šis prekybos tinklas įtraukia mus į savo žaidimą. Jei norit pasinaudoti nuolaidomis, jūs būtinai turite aktyvuoti kiekvienos prekės atskirai nuolaidų kuponą. Jei jūs padarėt tinklui apyvartą ir pasiekėt nustatytą tikslą, jums priklauso prekė su nuolaida arba nuolaida pirkiniui. Bet čia dar ne viskas, jūs privalote:

– aktyvuoti kuponą;

– atlikti apsipirkimą per tam tikrą laiką;

– jus negalite gauti prekės su nuolaida pagal aktyvuotą kuponą tuo pačiu apsipirkimu, kuriuo pasiekėt kupono aktyvavimo tikslą;

– ir topų topas, kurį patyriau neseniai, kai pasiekiau 75 eurų sumą apsiperkant ir gavau nuolaidos pirkiniui kuponą, kurį reikėjo panaudoti per artimiausias 2 dienas. Pasirodo, kad jį panaudotum reikia atlikti dar vieną pirkimą bent už 10 eurų, o aš šalia buvau atidėjęs prekes už 1,5 euro antram pirkimui.

Taigi, 75 eurų lojalumo tikslas realiai turėtų vadintis 85 eurų tikslu. Nebuvau toks piktas, kad gražinčiau dalį pirkinių už 10 eurų (75 eurai vis vien butų pasiekti) ir atlikčiau pakartotiną pirkimą aktyvavus kuponą. Kiek sugaištume kasininkės ir laukiančių eilėje žmonių brangaus laiko?

Linksmas tas tinklas. Ir visada buvo įdomu, kaip jie save pozicionuoja – matyt, nenori vadintis parduotuve/sandėliu, bet daugelyje vietų leidžia naudotis tik vėžimėliais. Manau, ne vienas lankytojas yra matęs, kaip sudėtinga pravažiuoti vėžimėliu siaurais, užkrautais praėjimais tarp lentynų ir pirkėjų. Bet mūsų pirkėjas yra išradingas ir pasinaudoja produktų kartoninėmis dėžėmis. Pasekmė – aplietos grindys, išbarstyti produktai.

Kas dėl manęs, geriau nebūtų tų LIDL išmaniųjų lojalumo programų ir atsirastų visiems mums įprasti krepšeliai, bet rinkodarai reikia duomenų... O LIDL profesionaliam rinkodaros padaliniui ir , ypač, sprendimų priėmėjams linkėčiau retkarčiais apsilankyti savo darbdavio parduotuvėse.

---

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė paaiškino, kaip veikia lojalumo programėlė.

„Pirkėjams visada siekiame pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje, o naudojantis „Lidl Plus“ mobiliąja programėle, pirkėjams suteikiami specialūs pasiūlymus ir nuolaidas, taip pat galima pasinaudoti įvairiais nuolaidų kuponais bei taip dar labiau sutaupyti.

„Lidl Plus“ programėlėje pirkėjas taip pat gali matyti visus apsipirkimo kvitus ir apsipirkimo istoriją. Tai ypač naudinga, jog nereikia saugoti popierinio kvito. Programėlėje taip pat galima rasti ir produktų kainų leidinius, tad pirkėjas viską gali rasti patogiai vienoje vietoje. Norint pasinaudoti išskirtinėmis „Lidl Plus“ naudomis, pirkėjams nereikia turėti fizinės lojalumo kortelės, nes ji, kartu su visomis papildomomis naudomis, yra integruota į mobiliąją lojalumo programėlę.

Papildomai lojalumo programėlėje yra įdiegta parduotuvių paieškos funkcija, tad pirkėjai gali lengvai rasti visas prekybos tinklo parduotuves.

Mobiliojoje programėlėje esančius kuponus naudotojas gali aktyvuoti tada, kada nori jais pasinaudoti – tokia praktika naudojama visose „Lidl“ šalyse, kur ši programėlė yra prieinama. Natūralu, kad kaip ir visos taikomos nuolaidos, taip ir programėlėje siūlomi kuponai bei pasiūlymai turi tam tikrą jų galiojimo laiką, per kuriuo pasiūlymu galima pasinaudoti.

Apsipirkus „Lidl“ parduotuvėje ir panaudojus lojalumo programėlę, naudotojo taip pat visada laukia staigmena – jis gali dalyvauti „Trink ir laimėk“ žaidime. Pirkėjas į savo programėlę gauna virtualią kortelę, kurią nutrynus, jo aplikacija būna papildyta specialiais kuponais ir nuolaidomis.

Kalbant apie vežimėlius ir krepšelius. Visos „Lidl“ parduotuvės yra taip suprojektuotos ir išplanuotos, kad apsipirkti patogiausia yra būtent naudojantis vežimėliu. Parduotuvės pasižymi plačiomis erdvės tarp prekių eilių bei prie kasos, kad apsipirkimui su vežimėliu nekiltų jokių kliūčių, būtų patogu atsiskaityti kasoje. Apsipirkti vežimėliu yra itin patogu pirkėjams, kurie atvyksta automobiliu ir vežimėlį pirkiniams gali pasiimti, o apsipirkę palikti, prie parduotuvės įrengtoje erdvėje vežimėliams.

Visi vežimėliai yra laikomi po stogeliu prie parduotuvės, tad jais naudotis patogu ir į parduotuvę atėjus pėsčiomis. Tiesa, keliose „Lidl“ parduotuvėse, kuriose didžiausias pirkėjų srautas atvyksta pėsčiomis, pavyzdžiui Vilniuje, Gedimino pr. 9 esančioje parduotuvėje, esame įdiegę ir krepšelius pirkiniams. Esame pastebėję, kad pirkėjai „Lidl“ parduotuvėse yra linkę įsigyti produktus didesnėmis pakuotėmis, o tokiu atveju apsipirkimams naudoja vežimėlį.

Mūsų vežimėliai pasižymi funkcionalumu, nes vežimėlio apačioje yra įrengta papildoma dalis, ant kurios galima pasidėti dideles prekės pakuotes. Jei pirkėjas, atvykęs į parduotuvę, pastebėjo, kad neturi monetos ar žetono, leidžiančio pasiimti vežimėlį, visada nemokamą vežimėlio žetoną galima gauti kasoje, paprašius darbuotojo“, – sakė L. Skersytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją