Jie pasitikėjo jūsų draudimu.
Šiuo metu mano tėtis guli ligoninėje Kinijoje, Sijano mieste. Kelionės metu jam pakilo aukšta temperatūra, o būklei pablogėjus, buvo nuspręsta jį vežti į ligoninę. Paskambinę nurodytu draudime telefonu jie turėjo laukti net 4 valandas, kol sulaukė pranešimo, į kurią ligoninę jiems važiuoti! Per tiek laiko ir numirti galima.
Paaiškėjo, kad daktarams darant tyrimus, draudimo kompanija pradeda derėtis su daktarais dėl tyrimo kainos ir taip uždelsia gydymo procesą. Tai negi mano tėtis dabar turi kentėti dėl to, kad draudimas nevykdo savo įsipareigojimų? Ir jei per vieną dieną derybos būna nebaigtos - jos persikelia kitai darbo dienai, o mano tėtis guli ligoninėje nežinioje, kodėl jam nesuteikiama pagalba ar informacija. Priminsiu, kad SEB bankas (kuris pasirodo turi palaiminti apmokėjimą), dėl laiko skirtumo, pradeda dirbti tik kai Kinijoje jau būna įpusėjusi darbo diena.
Bijau, kad gydytojai dėl tokių draudikų derybų gali visai net nebandyti aiškintis, kas mano tėčiui yra. Kam tada reikėjo laukti keturias valandas, kol bus nurodyta į kurią ligoninę vežti, jei ir šioje ligoninėje daktarams neleidžiama daryti savo darbo, o kokių tyrimų reikės, sprendžia draudimo bendrovė Prahoje ir ne pagal jų reikalingumą, o pagal kainą.
Lapkričio 2 d. grupė pagal programą išvyko į kitą miestą, tėčiui prižiūrėti paliko rusakalbį asistentą, o kai sveikata pasitaisys, draudimas sutiko apmokėti tėčio skrydžio iki turistinės grupės išlaidas. Mamos skrydžio išlaidų, jei ji pasiliktų, apmokėti nesutiko. Dėl informacijos stokos (kokius tyrimus daro ar padarė, kokią ligą randa ar neranda) taip ir liko neaišku, ar tėtis galės prisijungti prie grupės.
Labai miglotai buvo pasakyta, kad jis bus atskraidintas kitu lėktuvo reisu, kad prisijungtų prie grupės. Dabar (kai sveikatos būklė vėl pablogėjo) paaiškėjo, kad asistento palikti draudimas jau nebesutinka ir mokėti už jo jau atidirbtas valandas atsisako, o tėtis lieka vienas tarp išskirtinai kiniškai kalbančio personalo, o tai reiškia, kad suskaudus širdžiai, jis negali niekam pranešti, o jei užsimano į tualetą - turi skambinti į draudimo kompaniją ir keturias valandas laukti pagalbos? Atsiranda ir daugiau paprasčiausių buitinių klausimų, kurių išspręsti jis negali. Dėl jūsų negebėjimo priimti sprendimo tėtis lieka vienas ir paprašyti pagalbos neturi ko!
Kadangi tik šiandien draudėjas iš Prahos pranešė, kad SEB bankas atsisako sumokėti už asistentą, kreipiamės į jus. Taip išeina, kad draudimas atsisako apmokėti rusakalbį asistentą, geriau susitaria su silpnai besijaučiančiu tėčiu, kad rengs telefonines konferencijas su lietuviškai kalbančiu vertėju. Bet tas telefono sąskaitas apmokės kas? Ir - svarbiausia - tai kainuoja laiko. Juk suskaudus kažkam, nejaugi vienintelė išeitis - skambinti į Prahą draudimo operatorei ir laukti kol sujungs?
Pasityčiojimas iš žmogaus. Kodėl yra taip daroma? Bet kokiu atveju nelaukiame jūsų ilgai trunkančio sprendimo ir perkame bilietą mamai, kad grįžtų pas tėtį. Tuo tarpu esant darbo dienai (jūsų darbo dienai), bandysime su jumis susitarti dėl mamos turėtų išlaidų kompensavimo (kurios susidarė būtent dėl vėluojančių ir/arba keistų jūsų sprendimų) ir bandysime tartis - suprasti, kodėl jūsų banko Auksinės kortelės turėtojas, kuris yra apdraustas „auksiniu draudimu“ lieka svetimoje šalyje be galimybės kažką pasakyti daktarams ir laiku gauti pagalbą bei informaciją.
Dabar, kai akivaizdu, kad niekas jo iš ligoninės neišleis (tarptautinis skambučių centras Prahoje nesuteikia informacijos apie ligą kartodami, kad kita konferencija su ligonine bus rytoj - t.y., anksčiausiai 15 val. Kinijos laiku), mano mama pasiruošusi skristi atgal į Sijaną. Dėl jūsų, kaip draudikų, nekompetencijos, pablogėjo ir jos sveikata, kyla spaudimas, jai nervinis šokas.
Taip pat labai stebina draudimo bendrovės sprendimas ne apmokėti penkis šimtus litų per dieną kainuojantį asistentą, o mano tėčiui pasijutus blogiau, rengti telefonu konferenciją tarp daktarų - draudimo bendrovės Prahoje - vertėjo (nežinia kokioje šalyje) ir mano tėčio. Bet koks pokalbis tarp daktarų (ar ligoninės personalo) ir jo, vien dėl telefono sąskaitos mano tėčiui kainuoja apie šimtą litų, o kadangi konferencijoje yra keturi dalyviai tai kam ir kiek tas pokalbis dar kainuoja? Čia visa „auksinio draudimo“ pagalba?
Taigi tikiuosi, kad rytoj mano tėčiui sutiksite atsiųsti rusiškai kalbantį asistentą, tai pat apmokėsite daktarų atliktus/atliekamus tyrimus (nedarysite dirbtinų kliūčių daktarams dirbti) bei apmokėsite mano mamos dėl papildomo skrydžio patirtus nuostolius (manau, telefono sąskaitų apmokėjimo klausimo kelti net nereikia, mat dėl jūsų konferencijų ji jau keliskart viršijo limitą ir kas bus, jei telefono kompanija nuspręs dėl to blokuoti kortelę? Nebus nei asistento, nei konferencijų telefonu).
Lauksiu kompetentingo banko darbuotojo sprendimo ir pranešimo.
Komentaras
Arvydas Žilinskas, SEB banko ryšių su žiniasklaida vadovas:
SEB banko kredito kortelių turėtojams kelionių draudimo paslauga yra teikiama pasitelkus asistuojančią tarptautinę bendrovę „International SOS Insurance Services Ltd.“. Ši visą parą dirbanti bendrovė-partnerė priima visus klientų pranešimus ir atlieka draudžiamųjų įvykių tyrimo bei administravimo veiksmus, tariasi su klientais dėl gydymo įstaigos pasirinkimo, bendrauja su gydymo įstaigomis ir pan.
Jeigu gaunamas nusiskundimas dėl suteiktos paslaugos kokybės SEB visuomet kreipiasi į tarptautinę partnerę ir siekia, kad visi nesklandumai būtų kuo greičiau pašalinti. Jau esame gavę bendrovės patikinimą, kad bendrovė ieško paties palankiausio galimo sprendimo į sudėtingą situaciją Kinijoje patekusiam klientui.
Jeigu viešnagės užsienyje metu kredito kortelę turintis žmogus staiga sunegaluoja, o gydymo išlaidos nėra didelės, tokiu atveju jis gali pats sumokėti už gydymo išlaidas bei vaistus. Sugrįžęs į Lietuvą jis turi kreiptis į SEB banką ir pateikti patirtą žalą pagrindžiančius dokumentus. Pinigai klientui yra sugrąžinami per 30 dienų nuo dokumentų pateikimo.
Jei gydymo išlaidos yra didelės ir žmogus negali jų apmokėti, jis turi skambinti bendrovei „International SOS Insurance Services Ltd.“ ir tartis, kad ši bendrovė pati apmokėtų gydymo išlaidas, patirtas gydymo įstaigoje. Tokiu atveju klientas už paslaugas, suteiktas dėl draudžiamojo įvykio, nemoka, o visas sąskaitas gydymo įstaiga siunčia tiesiogiai draudikui.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!