Po pataisymo (ardė, siuvo, neva, buvo trūkusios/plyšusios siūlės) striukės rankovės taip ir liko nevienodos. Pardavėjas nesileido į jokias kalbas, neieškojo taikių sprendimo būdų, laikėsi savo nuomonės, kad striukė yra pataisyta ir tai buvo mažareikšmis brokas. Beje, parduotuvės direktorius nepasiekiamas, vis atsiliepia ir kalba tas pats asmuo, kalba tą patį, kad niekuo negali padėti.

Norint įrodyti tiesą teisme, būtina kreiptis į privačius teisininkus, o tai kainuoja nemažus pinigus. Kur slypi tiesa? Striukė pirkta neva prestižinėje parduotuvėje (dabar taip nebegalvoju), mokėta daug, brangi. Jei būčiau daiktą pirkusi dėvėtų prekių parduotuvėje - viskas suprantama. Bet šiuo atveju nesuprantu, kodėl niekas nenori padėti.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.