Bet, o, tačiau... Kai per vieną mėnesį tris kartus buvau kaip nusikaltėlė nuvesta prie kasos ir iškratyta pakartotiniam patikrinimui, visas entuziazmas kažkaip išgaravo. Ar aš po nelaiminga žvaigžde gimiau, ar mano veidas kažkuo nepatinka kasos darbuotojams, nežinau, bet nenoriu naudotis naujovėmis ir jaustis kaip potencialus vagis.
Niekada nebuvau tikrinama savitarnos kasose, ir niekada nekilo noras imti kažką nesusimokėjus. Tai nejaugi „Maximai“, įdiegus tokią patogią naujieną, neliko pinigų automatiniams varteliams, kurie atpažįsta nenuskanuotas prekes ir įjungia signalizaciją? Savitarnos kasose tokie yra, kodėl tada šiuo atveju pirkėjai turi jaustis vagimis ir būti kratomi? Ir tada kyla klausimas – visa parduotuvė „prifarširuota“ kamerų, mane turėtų teisę kratyti tokiu atveju, jeigu pastebėtų kažką dedantis nenuskanavus, jeigu jau nėra funkcijos atpažinti tokias prekes.
Daugiau nebekyla noras naudotis naujovėmis, o ir į „Akropolio“ „Maximą“ nebesinori važiuoti.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.
Komentuoja „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė
Dėkojame klientei už atsiliepimą ir atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Moderni savarankiško prekių skenavimo sistema „Scan&Go” veikia automatiškai, be jokio žmogiškojo įsikišimo. Siekiant įsitikinti, jog klientai tikrai teisingai nuskenavo visas prekes, ir jiems yra aišku, kaip sistema reikėtų naudotis, laikas nuo laiko sistema, bet ne parduotuvės darbuotojai gali parinkti atsitiktinius pirkinių krepšelius, kurių prekes ar tik keletą jų yra reikalinga dar kartą nuskenuoti.
Tai daroma prevenciškai, siekiant užtikrinti sklandų sistemos darbą. Dar kartą dėkojame klientei už atsiliepimą ir tikimės, jog naudojamasis savarankiško skenavimo paslauga ateityje nesukels jokių rūpesčių.