Atsirado būtinybė išsiųsti daug SMS (tikslaus kiekio nepasakysiu, gal 100, gal 150) žinučių su informacija, kad yra atidaryta nauja internetinė parduotuvė. Įpusėjus siųsti žinutes gavau tokį pranešimą iš „Bitės Lietuva“: „Sveiki, pastebėjome neįprastą ir labai intensyvų naudojimąsi Jūsų telefono numeriu. Jei jis nepasikeis, Jūsų saugumui būsime priversti apriboti paslaugų teikimą. Daugiau informacijos nemokamu telefonu 1501. Jūsų Bitė“.
Nedelsdamas susisiekiau nurodytu telefonu ir man buvo paaiškinta, kad aš nesąžiningai naudojuosi planu, už kurį moku pinigus visada laiku. Negana to, kad kad moku pinigus už brangiausią planą ir moku visada laiku, vistiek esu nesąžiningas!!! Pasirodo sutartyje yra kažkur parašyta, kad daug žinučių siųsti negalima, kad į tas žinutes nėra atsakoma ir t. t., nors nei pasirašant sutartį, nei interneto svetainėje nieko apie tai nei vienu žodžiu neužsimenama.
Po pokalbio su konsultantu daugiau SMS žinučių nebesiunčiau, tačiau naktį man telefonas vis tiek buvo atjungtas, nors sąskaitos yra visos apmokėtos ir nei vienos informacinės žinutės po pokalbio su konsultantu nebuvo išsiųsta. Aš, kaip klientas, žodį „Neribotai“ ir suprantu, kad jokių apribojimų nėra ir apie jokias papildomas sąlygas niekas niekada nei manęs, nei kitų klientų neinformuoja. Aš tai suprantu kaip paslėptas sąlygas ir manau, kad tai nėra sąžininga klientų atžvilgiu. Galbūt kažkiek galėčiau suprasti, jei aš siųsčiau informacinių SMS daug arba reguliariai, tačiau didesnį kiekį SMS vienu metu per visą sutarties laikotarpį išsiunčiau pirmą kartą.
Labai noriu visus paskatinti, kad įsiskaitytų į sutartis, kurias pasirašo.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.
Komentuoja Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Antanas Bubnelis
Konkretaus kliento paslaugų vartojimo statistikos saugodami jo privatumą komentuoti negalime. Tačiau paslaugų ribojimas gali būti pritaikomas tais atvejais, kai per itin trumpą laiko tarpą iš vieno numerio būna išsiunčiami keli šimtai ar net keli tūkstančiai žinučių. Neribotų paslaugų naudojimo esmė yra labai paprasta – jos skirtos be jokių ribojimų skambinti ar rašyti SMS kitiems žmonėms – savo draugams, bičiuliams ar kolegomis. Tokie mokėjimo planai nėra skirti reklaminio pobūdžio skambučiams vykdyti, tiesioginės rinkodaros žinutėms siųsti arba, pavyzdžiui, viešojo interneto (wifi) paslaugoms teikti.
Prieš klientui pasirašant paslaugų sutartį jį supažindiname su sąžiningo paslaugų vartojimo sąlygomis, kurios pateikiamos Bendrosiose paslaugų teikimo taisyklėse. O pastarosios taisyklės yra kliento pasirašomos sutarties dalis. Šios taisyklės taip pat yra nuolat skelbiamos ir tinklalapyje.
Tokiu paslaugų ribojimu siekiame apsaugoti kitus klientus nuo nepageidaujamų žinučių. Taip pat visuomet išlieka galimybė, jog masinės žinutės siunčiamos iš telefono ar kortelės, kurį prarado jo teisėtas savininkas, tačiau dar nespėjo užblokuoti.
Po to, kai klientas susisiekė su mumis po paslaugų apribojimo, priminėme jam paslaugų vartojimo taisykles ir paslaugų teikimas buvo nedelsiant atnaujintas.