Piktina ir neramina neskaidrumas, kam, už ką ir kodėl vieniems skiriama daugiau iš trečios kišenės, kitiems, kurie turėtų kaip tik gauti daugiau iš šios kišenės už atliekamus įvairius projektus ir t.t. to pakankamai negauna. Žodžiu, labai daug savivalės direktoriams.
Taip pat labai neaiškūs darbai bendruomenei, kas konkrečiai turi būti atliekama, tuo tarpu pasiruošimui pamokoms ir darbų taisymui – labai mažai. Kyla klausimas, kokiems darbams skirti daugiau laiko, nes pamoka dabar nėra svarbiausias dalykas, o priskirti kiti neaiškūs mokytojui darbai pakibo ore. Darbų ir pareigų padaugėjo, o atlygis sumažėjo, tikriausiai toks ir buvo šios reformos tikslas.
Liūdna ir nesmagu, tiek metų išdirbus mokykloje, jaustis antrarūšiais, menkais ir nieko negalinčiais pakeisti.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.
Nuo rugsėjo įvesta etatinio apmokėjimo už darbą tvarka. Atlyginimai mokytojams pradėti skaičiuoti ne tik už pamokų krūvį, bet už visas darbo valandas.
Pasak Švietimo ir mokslo ministerijos (ŠMM), šie pokyčiai turėjo suteikti mokytojams daugiau stabilumo ir saugumo, o atlygis už darbą – socialiai teisingesnis ir nesvyruojantis, priklausomai nuo pamokų skaičiaus. Buvo tikimasi, kad nauja tvarka padės pritraukti į mokyklas jaunų specialistų.
Gerbiami mokytojai, pasidalinkite savo patirtimi ir algalapiu už rugsėjo mėnesį. Pasisakykte, ar jūsų alga sumažėjo ar padidėjo, ar tikrai jaučiatės saugesniais ir kad dirbate stabilesnėmis sąlygomis?
Rašykite ir siųskite algalapius el. p. piliečiai@delfi.lt su prierašu „Mokytojo algalapis“ arba spauskite apačioje pilką mygtuką.