Buvo paprastas trumpas pokalbis ir be jokių nesmagių priekaištų, kodėl kažko neperku. Ta kartą konsultantė buvo tikrai maloni, dėl to pastarasis skambutis mane taip nustebino - parduotuvė ta pati, tik bendravimo tonas visai kitas.

Tai va, aną savaitę man paskambino teleparduotuvės konsultantė. Ir O Dieve, dar nesu turėjusi tokio pokalbio – net gaila, kad neįsirašė.

Ji pristatė robotą siurblį. Iškart pasakiau, kad man nieko šiuo metu nereikia, bet ji toliau burbuliavo – galvoju, na, duosiu žmogui progą. Sakau: „Gerai, labai trumpai tada.“

Pradėjo ji apie tą robotą siurblį pasakoti, tris kartus klausiau kokia kaina, ji vis man nesako.

Tęsia tiradą: „Bet, žinokit, dar vienas dalykas. Jis ir valo, ir plauna! Ar kokio cukraus papylėt, ar ko, gi su šepečiu neprilakstysi...“

Gal ketvirtą kartą sakau: „Tai kokia kaina?“

Sako: „400 eurų, bet kaip jums – 300 ir dar pristatymas nemokamas, sutaupot tiek ir tiek“, – bla bla bla...

Iš tiesų man robotas siurblys dabar tikrai nėra prioritetinė prekė. Be to, po švenčių nesu linkusi smarkiai leisti savo pinigų. Tačiau pagalvojau, kad jei jam būtų kokia didelė nuolaida ir kainuotų kokį 150 eurų (nors žinau, kad tikriausiai tai nelabai reali kaina), apsvarstyčiau šį pasiūlymą. Kaina smarkiai viršijo mano galimybes ir iškart nusprendžiau, kad už tokius pinigus roboto siurblio man dabar tikrai nereikia.

Sakau: „Ačiū, nedomina tada.“
Ir ji vos ne rėkti ant manęs pradėjo!

„Tai kodėl tada klausiat?!“ – pakeltu balsu ji.
„Na, nes norėjau kainą sužinoti...“ – atsakau.
„Tai kam domitės, jei neįdomu?!“ – toliau puola. O Dieve... Tada toliau burbuliavo ir viską vardino, kol pasakiau, kad man darbo diena ir turiu grįžti prie darbų. Ir ji vėl užsipuolė: „Kito karto nebus, žinokit! Čia tik dabar tokie pasiūlymai. Man gi direktoriui ataskaitą reikia pateikti! Aš net ne viską jums išvardinau! Kaip čia dabar bus, kai pusę pasakiau, o kitos pusės – ne? Kažkaip negražiai išvis!“

Buvau apšalusi, nes kalbėjau su ja maksimaliai mandagiai.

Suprantu, kad skambinti ir siūlyti prekes yra darbas ir galbūt patiems dirbantiems jis nelabai patinka. Dėl to stengiuosi iškart neišjungti telefono, o išklausyti, ką jie nori pasakyti. Tačiau šiai konsultantei kelis kartus pakartojau, kad man tikrai reikia grįžti į darbą, kad tokios prekės manęs nedomina, bet ji visiškai manęs nesiklausė. Burbėjo toliau visus pasiūlymus, o tie pasiūlymai pasidarė toli gražu nebe mandagūs, o agresyvus.

Ypač nustebino tos dvi jos frazės – kai pradėjo šaukti ant manęs. Viskas buvo pasakyta tokiu tonu, lyg paklausti kainos būtų baisiai nemandagus ženklas iš mano pusės.
Baigėsi tuo, kad palinkėjau geros dienos ir numečiau ragelį, kol ji tebekalbėjo, nes buvo neįmanoma kitaip. Pasijutau tokia bloga, kad nieko iš jos nepirkau.

Jei ji dabar skaito, tiesiog norėčiau pasakyti, kad toks agresyvus prekių siūlymas ir klientui sukeltas kaltės ar nejaukumo jausmas tikrai nepadės parduoti prekių. O jei ir padės, tai kitą kartą niekas iš jūsų nebenorės nei pirkti, nei su jumis kalbėtis. Todėl siūlyčiau atsisakyti tokio bendravimo būdo. Aišku, gal pardavėjai tiesiog bloga diena pasitaikė...

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)