Šį rytą, padedant mamai grįšti iš Vilniaus namo, teko susidurti su labai nemaloniu „Toks“ bilietų tikrintoju. Negana to, kad žmones reisu Naujoji AkmenėVilnius ir atvirkščiai, pradėjo vežti kažkokiais vos pavažiuojančiais, barškančiais, ūžiančiais ir skersvėjį praleidžiančiais autobusais, tenka susidurti ir su aptarnaujančio personalo chamiškumu.

Įlaipinant mamą paklausiau vairuotojo, ar autobuse yra tualetas. Tai jis man piktu tonu atrėžė esą aš į autobusą dar neįlipusi, o jau tualeto noriu. Mamai įlipus nerimavau, kaip jai seksis kelionė, nes abu iš aptarnaujančio personalo atrodė įtin nemalonūs ir nusiteikę priešiškai.

Viskas gerai, suprantu, ne visi galime būti draugiški ir kultūringi, bet ar ne čia yra esmė, priimant žmones į darbą, kuris reikalauja elementarių kultūros normų bendraujant su klientais, kurie moka jums? Po kiek laiko mama paskambino ir pradėjo pasakoti, kaip ją aprekė Ukmergės stotyje, nes nelipa pakankamai greitai į autobusą. Ji turi problemų vaikštant, dėl to net sėdosi į pirmą autobuso aukštą, nors konduktorius bandė ją nemandagiai išprašyti.

35922894_1584432301686402_7059181030497845248_n

Ne pirmą kartą matau, kaip nemandagiai, akiplėšiškai elgiamasi su pagyvenusiais žmonėmis, ant jų rėkiama, jie varomi greičiau lipti, lyg jie būtų asmeninės personalo karvės. Žinoma, juk jie niekam nepasiskųs. Įmonės devizas? Elgiamasi kaip norima su žmonėmis, kurie yra pažeidžiamiausi, žinant, kad jie neapsigins? Gal jau laikas nustoti samdyti savo įmonei žmones iš gatvės, kurie geriausiu atveju tinka darbuotis piemenimis ganant avis?

Norėčiau nustoti naudotis jūsų paslaugomis, matau, kaip paklausa vis mažėja, kad keliauja vos ne vien pagyvenę žmonės. Gal ir gerai. Kai tokia paslaugų kokybė, žmonės laikui bėgant atsirenka, kas jiems nekelia streso ir nenaikina pilkųjų ląstelių. Tikiuosi, kad vis daugiau asmenų, susidūrusių su tokiu elgesiu viešins personalą, kuris nevertas dirbti tokio darbo. Nes tik viešumas padės išnaikinti tą iliuziją, kad nėra baudžiamumo.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt.

Komentuoja Pardavimų ir rinkodaros direktorė Sigita Vaičiutė

Nuoširdžiai atsiprašome keleivės dėl nemalonios patirties. Savo darbuotojams nuolat rengiame klientų aptarnavimo mokymus, kad keleiviams suteiktume malonią kelionę mūsų transportu.

Dėl šio atvejo susisiekėme su autobuso vairuotoju ir išsiaiškinome situaciją. Tikimės, kad ateityje panašių situacijų nepasikartos.