Nekalbant jau apie tai, kad matuokliai dažniausiai statomi ne avaringiausiose vietose (tą galima nesunkiai patikrinti matant tikruosius „juoduosius taškus“ ir vietas, kur pastatytos kameros), o ten, kur galimybė atsižvelgiant į kelią ir eismo intensyvumą galima važiuoti greičiau. Ir vietoje to, kad toje vietoje padidintų leistiną greitį yra statomi matuokliai.
Matuokliai sukelia ne tik dirbtines spūstis, bet ir avarines situacijas (kaip pavyzdys Geležinio vilko g. esantis matuoklis važiuojant tunelio link ties Vingio parko viaduku). Visi važiuoja 70-80km/h ir staigiai stabdo priešais kamerą. Greitis toje vietoje anksčiau buvo 60, dabar dėl „siaurėjančio kelio“ pastatė 50. Kai kurie stabdo palaipsniui ir važiuoja ~60, kiti, kurie galbūt ne vietiniai ir pamatę fotoaparatą staigiai kerta ant stabdžių iki 40-50km/h.
Panaši situacija ir ties kitais matuokliais. Vidutinio greičio kameras visi dažniausiai pravažiuoja ~70km/h greičiu, nors ten leidžiamas greitis 90. Siunčiu vieną situaciją, kur taip pat greitis 90, jokių ribojančių greitį kelio ženklų nėra, bet prieš tai važiavęs 90km/h automobilis sulėtėja iki 60km/h.
Atkreipčiau dėmesį ir į tokius vairuotojus, nes tai yra eismo stabdymas nesant jokiems pašaliniams atvejams, bei galima traktuoti kaip avarinės situacijos sukėlimą. Ir tokių pavyzdžių ne vienas ir ne du, kiekvieną dieną įvyksta. O saugaus atstumo laikymasis irgi nėra pasiteisinimas, jei be jokios priežasties, laisvame kelyje „kertama“ per stabdžius.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.