Štai didžioji MAXIMOS parduotuvė Vilniuje, Mindaugo gatvėje iki remonto turėjo hole vietas (stalelius), kur pirkėjai galėdavo sutvarkyti kasose skubiai sumetamus į krepšelius svo pirkinius. Deja, po taip vadinamo remonto, dingo iš holo ir staleliai, ir paskutiniai suoleliai pailsėti prieš kelionę namo nuvargusiam pirkėjui. Išėjęs iš kasos, neturi kur nė savo krepšio pasitvarkyti – gali jį tik ant grindų pasistatęs viduryje praėjimo rakinėti, pasilenkęs ligi pat žemės, o dar ir lazdą rankoje laikydamas. O juk tenka... Ką daryti, kur prisiglausti prieš išeinant į gatvę? Ne visų juk laukia automobiliai, daugelis, ypač gyvenančių kaiminystėje, ir rankose parsineša namo savo kasdieninius pirkinius. Ką žmogui daryti? Ir lauke nėra nė vieno suolelio! Niekur, oi niekur neprisiglausi.
Lygiai tas pats ir milžiniškame RIMI (prie Savanorių gatvės). Išėjus iš prekybos salės hole gali rasti vieną vienintelį suolelį, toli, už visų kioskų ir krautuvėlių. Kartą norėjau patogiau įtaisyti nusipirktą tortą, tai turėju „ant oro“ laikyti dėžę, kol galu gale ji nukrito ant žemės! Nežinau, kaip kitose didžiosiose parduotuvėse? LIDL yra bent plačios palangės, kur gali užbaigti skubančiųjų eilėje sumestų savo produktų maišelių tvarkymą.
Neįmanoma suprasti ir pateisinti tokio požiūrio į pirkėjus! O tų pirkėjų beveik pusė – pagyvenę, aplinkinių gatvių gyventojai... Kokie beširdžiai ir kvaili (savo nenaudai) tie prekybininkai!
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.
„Maximos“ atstovas ryšiams su visuomene Paulius Stonis DELFI komentavo, kad jiems labai svarbu, jog apsipirkti „Maximos“ parduotuvėse klientams būtų malonu ir patogu.
„Tad norėdami susidėti įsigytas prekes, kasoje pirkėjai gali praleisti tiek laiko, kiek jo reikia norint tvarkingai ir neskubant susikrauti pirkinių krepšius. Nuskenavusi prekes, kasos darbuotoja jas deda į specialiai prekėms padėti skirtą zoną kasoje, perskirtą slankiojančiu skirtuku. Todėl pirkėjui atsiskaičius už pirkinius, jis gali neskubėdamas juos susidėti dar būdamas prie kasos. Kito aptarnaujamo kliento prekės yra dedamos į kitą, skirtuku perskirtą zoną tam, kad jos netrukdytų ką tik už prekes atsiskaičiusiam klientui.
Klientams taip pat siūlome naudotis savitarnos kasomis. Apsiperkant jose, klientai gali neskubėdami skenuoti prekes, už jas atsiskaityti, o po to prekes ir susidėti tik patiems klientams priimtinu tempu“, – aiškino jis.
„Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė tikino, kad dar kartą įvertins ir peržiūrės, kad galbūt suolai galėtų būti perkelti į labiau matomą vietą.
„Puikiai suprantame, kad suoleliai parduotuvėse yra reikalingi mūsų pirkėjams 2 jais mielai naudojasi ne tik vyresnio amžiaus žmonės, bet ir šeimos su mažais vaikais, žmonės su negalia. Todėl rūpinamės, kad suolai būtų „Rimi“ parduotuvėse. „Rimi“ parduotuvėje Kedrų g. Vilniuje, kurioje apsilankė jūsų skaitytojas, šiuo metu turime tris suoliukus. Vienas suoliukas yra netoli parduotuvės „Jysk“, kiti du – erdvėje prie eskalatorių, prie pat išėjimo iš parduotuvės.
Taigi suoliukai yra, tačiau mums svarbu užtikrinti, kad pirkėjams būtų patogu jais naudotis, todėl dar kartą įvertinsime ir pasižiūrėsime, galbūt suolai šioje ir kitose „Rimi“ parduotuvėse galėtų būti perkelti į pirkėjams labiau matomą ir patogesnę vietą. Tad labai ačiū pirkėjui už atkreiptą dėmesį“, – tvirtino atstovė.