Liudininkas pabrėžė, kad net 6 automobiliai stovėjo su pradurtomis padangomis arba gavę smūgį į galinę automobilio dalį po to, kai staigiai nuspaudė stabdžius. Eismo įvykis buvo nufilmuotas, vaizdo įrašas perduotas policijai, įvykis tiriamas. Akivaizdu, kad ir kelio savininko atsakomybės klausimas neišvengiamas. Būtina pabrėžti, kad čia leidžiamas 70 km/val. greitis, susikerta dviejų skirtingų Oslo g. pusių srautai, tad vieta pavojinga, ypač piko metu.
Važiuojant Oslo g. (nuo Gariūnų pusės) ir įvažiuojant į Vakarinį aplinkkelį, tenka pravažiuoti maždaug pro 6 požeminių komunikacijų šulinius. Apie tai, kad jie įdubę jau buvo pranešta ne vieną kartą, tačiau problema nebuvo nesprendžiama. Atsirašinėjama, kodėl problemos nereikia spręsti ir kad tai gal net visai ne problema. Neva įdubimai per maži, nesiekia kritinės ribos, tad vairuotojams tai tarsi ir nepavojinga. Kad toks atsikalbinėjimas veda prie nelaimių parodė minėtas tragiškas pavyzdys.
Egidijus Steponavičius, Vilniaus miesto gatves tvarkančios UAB „Grinda“ atstovas, žurnalistams komentavo, kad vos gavus pranešimą apie atsivėrusį gatvės šulinį Vakariniame aplinkkelyje, įmonės darbuotojai nuskubėjo į įvykio vietą, tačiau ne tam, kad sutvarkytų problemą, nes atsivėręs šulinys tik buvo pažymėtas signaline gairele. Netrukus šioje vietoje turėtų atsirasti ir eismo ribojimo ženklai. Nakčiai šią vietą žadama pažymėti ir švyturėliais. „Išlūžo gatvės šulinio korpusas, todėl remontas čia sudėtingesnis nei tiesiog dangčio uždengimas. Todėl turėsime šią vietą remontuoti pirmadienį, o iki tol ji bus pažymėta atitinkamais ženklais“, – komentavo E. Steponavičius.
Stebina, kad vienas iš intensyviausių Lietuvos kelių tvarkomas tik po 4 dienų – pirmadienį. Paprasta logika sufleruoja, kad tvarkyti reikia kuo greičiau. Akivaizdu, kad darbo dieną čia vėl formuosis spūstis. Reikia bent pasidžiaugti, kad probleminė vieta yra priešingoje pusėje nei kad būna rytinis pikas darbo dieną ir jei problema bus pašalinta iki vakarinio piko, tai bus šaunu, tačiau labai stebina toks nerimtas požiūris į svarbiausią Vilniaus kelią. Ne tik visiškai neoperatyvus problemos sprendimas, kai kelyje nutiko rimtas gedimas ir taisymas užtruks net 4 dienas, bet ir nesugebėjimas išspręsti minėtos problemos nuo pat kelio atidarymo. Minėti šuliniai problemas kelia jau 8-erius metus, jų čia apskritai neturėjo būti važiuojamojoje dalyje, nes projektuoti šulinį ten, kur važiuoja didžiulis transporto srautas, yra visiškas nesusipratimas. Realizuotas projektas su klaidomis.
Suprantama, kad ir toliau bus laukiama, kol tas pats ar kitas šulinys nulėks, kažkas padarys avariją, gal net žus. Iki tol transporto priemonės toliau sėkmingai bus daužomos į įdubusius šulinius, tik niekas nežinos, kada įdubimas bus lemtingas. Bet gal visgi galima pagaliau ištaisyti projektavimo klaidą – šulinius važiuojamojoje dalyje bent jau šioje vietoje, kur susikerta dvi Oslo g.? Bent kelis gal galima tiesiog aklinai uždaryti ir užasfaltuoti? Tuomet nereikės kvailai ginčytis ar ten pakanka įdubimo taisymui. Labai daužo per pakabą ar nedaužo. Šulinio kelyje tiesiog neturi būti.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.