„Jei kas valgėte kurorto auksinių šaltibarščių ar deimantais nusagstytų bulvinių blynų, užsukite į vieną iš sostinės oro uoste esančių valgyklėlių (o gal turėčiau vadinti ją „restoranu“). Štai kas atsitinka, kai košė iš parduotuvės lentynos nukeliauja iki Vilniaus oro uosto kavinės „Charlie Pizza“.
Kaina pakyla tarsi pasiekus kosminę stotį – nuo 0,45 euro centų iki 5,50 euro. Procentais kaina pašuoliuoja net 1222 proc. Ir tai skirtumas ne nuo didmeninės kainos, o nuo bet kurios parduotuvės lentynoje esančios tos pačios košės kainos.
Kad žmonės sąžinę palieka dar gimdymo palatoj – jau seniai aišku, bet kad kvailiais laiko ne tik Palangos verslininkai turbūt ne visi žinojo", - rašė skaitytojas.
„Amber food“ restoranų tinklo, kuriam priklauso minėtasis restoranas, atstovė Lina Nikonovaitė teigė, kad tai buvo vienkartinė situacija.
„Pirmiausia norime atsiprašyti ir patikinti, kad klientas pakliuvo į trumpalaikę improvizaciją košės tema. Visuomet pateikiame specialiai mums paruoštą košę iš nuolatinio tiekėjo, tačiau šiandien dėl logistikos sutrikimų šio produkto tiesiog nebuvo restorane ir laikiną tiekimo trūkumą išmanūs, tačiau taisykles pažeidę darbuotojai kompensavo, patiekdami greitojo paruošimo košę iš prekybos centro.
Kita vertus, kainų parduotuvėje ir restorane lyginimas nekorektiškas, ne tik dėl išskirtinės aerouostų kainodaros, susijusios su nuomos kainomis bei kitais svarbiais faktoriais, bet ir dėl pačio patiekalo paruošimo būdo – standartinis košės ruošinys buvo papildytas, pridedant papildomų ingredientų.
Kaip jau sakiau, tai mūsų klaida, kurią pripažįstame ir atsiprašome kliento. Jau nuo Žolinės savaitgalio restorano meniu pamiltas pusryčių patiekalas bus ruošiamas iš specialiai restoranams paruoštų žaliavų. Nuotrauką iš meniu pridedame, kaip patiekiama pusryčių košė“, – teigė L. Nikonovaitė.