„Sveiki, noriu papasakoti apie savo nemalonią patirtį. Savaitgalį su vaiku atvykome į vaikų kirpyklą Vilniuje. Paklausėme, kada bus laisvos vietos, kirpėja atsakė, kad 13 val. 30 min. Daugiau kaip valandą laukėme vizito.
Atvykus kirptis vaikas pradėjo verkti ir kirpėjos atsisakė kirpti. Kirpykloje kerpami vaikai, o kirpėjos nesugeba apkirpti vaiko? Pasakė, kad nekirps, nes vaikas labai rėkia ir išgasdins kitus vaikus.
Kirpėja net nebandė pakalbinti vaiko, tik iškart griebė į rankas žirkles ir kirpimo mašinėlę. Visiškai jokio priėjimo prie vaiko. Tai parodo kirpėjos nekompetenciją. Mano vaikas yra diskriminuojamas. Svarbiausia, kad neišgasdintų kitų vaikų? Kirpėjoms turi būti atimta teisė kirpti vaikus, jeigu jos to nesugeba. O juk tai vadinasi specializuota vaikų kirpykla. Jei turite neįgalius vaikus, rekomenduoju aplenkti šią kirpyklą, ir patausoti nervus“, – rašė vilnietė.
Kirpyklos atstovė papasakojo situaciją iš kirpyklos pusės – ji, išgirdus viską, atrodo kiek kitaip.
„Susidariusi situacija labai nemaloni ir mums. Suprantame mamytės norus ir labai apgailestaujame, jog nepavyko apkirpti mažylio. Tikrai šioje situacijoje nenorėjome įžeisti mamos ir labai atsiprašome, jeigu ji pasijautė diskriminuojama.
Klientė su mažyliu į mūsų kirpyklą atvyko be išankstinės rezervacijos, vietoje buvo pasiūlytas artimiausias laisvas laikas, tad laukti valandą iki rezervacijos laiko buvo klientės sprendimas.
Šis kirpimas iš tiesų buvo ekstremalus, nes kirpti vaikutį būtų buvę ypač pavojinga. Vaikas jau isteriškai verkė, vos tik įėjęs į kirpyklą, bandė ištrūkti iš mamos rankų, spardėsi. Mažylio judesiai buvo staigūs ir stiprūs, buvo didelė tikimybė jį sužeisti. Todėl ir buvo priimtas sprendimas atsisakyti suteikti paslaugą ir nerizikuoti jo sveikata. Informavome mamytę dėl paslaugos nesuteikimo priežasčių, pasiūlėme skirti laiko, kad vaikutį prijaukintų, pripratintų prie kirpyklos.
Visi mažyliai, kuriems nedrąsu kirptis, gali atvykti į vaikų kirpyklą pažaisti, pabūti, stebėti kitus kerpamus vaikučius, pasimėgauti skanėstu ar paskaityti knygutę. Pas mus dažnai ateina verkiančių bei judančių kirpimo metu vaikučių, kuriuos pavyksta apkirpti ir išleisti laimingus. Mums svarbūs visi mažieji klientai, tad svarbu, kad vieno verksmas neišgąsdintų ir kito vaikučio, kuris galbūt atėjo pirmą kartą į kirpyklą ir labai jaudinasi. Toks pamatytas vaizdas gali sukelti daugybę baimių ypač kirpimo procesui.
Mūsų darbas ypatingai atsakingas. Ne paslaptis, kad kirpėjai laiko aštrius įrankius: žirkles, skutimo mašinėlę. Vaiko saugumas yra didžiausias ir svarbiausias prioritetas, tiek mums, tiek ir tėvams“, – rašoma kirpyklos komentare.