„Šių mokymų tikslas – stiprinti bendradarbiavimą tarp mokytojų ir mokinių, suteikiant jiems kompetencijų, reikalingų efektyviam veiklų įgyvendinimui „Olimpinės kartos“ projekto rėmuose“, - kalbėjo LTOK Olimpinio švietimo direktorė Vita Balsytė.
V. Balsytės teigimu, tapę ambasadoriais mokiniai ir mokytojai ne tik buria savo mokyklų bendruomenes, bet ir savanoriauja LTOK renginiuose, vysto idėjas ir projektus, kuriuos patys įgyvendina. Jie tampa labiau svarbia olimpinio švietimo dalimi ir olimpinių idėjų bei vertybių puoselėtojais savo bendruomenėse.
Mokymų dalyviai buvo nuodugniai supažindinti su „Olimpinės kartos“ projekto esme, siekiais, Olimpinėmis vertybėmis bei principais. Praktiniuose užsiėmimuose mokiniai drauge su mokytojais ieškojo būdų, kaip mokykloje patiriamus iššūkius spręsti pasitelkiant sportą, tobulino kūrybiško problemų sprendimo kompetencijas, gerino organizacinius įgūdžius. Patyrę lektoriai padėjo dalyviams tobulinti jų lyderystės įgūdžius, skatino bendradarbiavimą tarp mokytojų ir mokinių, padėjo suprasti, kaip galima įgyvendinti savo idėjas, pasitelkiant Olimpinio judėjimo filosofiją.
„Aš šiuose mokymuose gavau be galo daug, jie man padėjo susivokti pačiai savyje. Dabar net pati nesuprantu, kodėl anksčiau elgdavausi ar dirbdavau priešingai. Atsirado naujas požiūris į bendravimą, labai gerai, kad čia atvykome kartu su savo mokiniais, pavyko stipriai pagilinti tarpusavio ryšį. Dabar manęs laukia iššūkis, kaip kuo geriau perteikti gautas žinias, energijos užtaisą, motyvaciją savo kolegoms“, – entuziastingai kalbėjo Generolo Povilo Plechavičiaus kadetų licėjaus mokytoja Darija Stanislovaitytė.
Mokytojai antrino ir licėjaus mokinys Justas Galaunė: „Labai patiko bendras darbas komandoje, smagūs lektoriai, draugiška aplinka. Išmokau geriau planuoti savo darbus, efektyviau juos atlikti, gavau daug naujų žinių apie Olimpinį judėjimą ir ne tik“.
„Patiko puikiai organizuoti mokymai, nuostabūs lektoriai, graži ir įkvepianti aplinka. Labai įvairios netradicinės veiklos, įvairiapusiškos - tiek sportinės, tiek šviečiamosios. Mokėmės suburti bendruomenę per renginius, diegti Olimpines vertybes, pagarbą, toleranciją naudojant įvairius įdomius metodus. Vieną naujų metodų panaudosime iškart, vos grįžę, organizuodami foto – orientacinį žygį“, – pasakojo Veisiejų Sigito Gedos gimnazijos mokytoja Rasa Pečiukonienė.
„Gavome labai daug žinių, kurias panaudosime organizuodami renginius tiek savo mokykloje, tiek už jos ribų. Labai greitai prabėgo tos penkios mokymų dienos, mielai ilgiau čia pabūtume. Ketiname naujas žinias panaudoti organizuojant mokyklos vasaros renginį – stengsimės įtraukti ir mokytojus, ir mokinius, ir jų tėvelius, jau apgalvojome ir estafetes, ir muziką, ir šokius“, – planais dalijosi šešiolikmetės Alytaus rajono Pivašiūnų gimnazijos mokinės Miglė Remeikytė ir Auksė Čyžiūtė.
„Olimpinė karta“ – tai Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) vystomas ilgalaikis projektas, skirtas vaikų ir jaunimo olimpiniam ugdymui, olimpinių idėjų ir sporto kaip ugdymo priemonės sklaidai Lietuvoje. „Olimpinės kartos“ ambasadoriai – tai projekte dalyvaujančių mokymo įstaigų mokiniai ir pedagogai, kurie nori prisijungti prie olimpinio švietimo organizavimo ir įgyvendinimo savo mokykloje.