„Vilniaus „Akropoliui“ reikia tik klientų, o ne darbuotojų“, – liūdnai konstatavo anonimiškai DELFI redakcijai parašęs darbuotojas. Pasak jo, gautas oficialus prašymas, kurį pasirašė Vilniaus „Akropolio“ valdytoja Eglė Valiukienė, labai papiktino. Jame primygtinai raginama neatvykti su asmeniniu transportu.
„Prašoma atvykti į darbą viešuoju transportu arba taksi, arba statyti automobilį ne parduotuvės stovėjimo aikštelėje. Nejaugi klientai pirmiausia?“, – klausia jis.
DELFI kreipėsi į Vilniaus „Akropolio“ atstovus ir prašė pakomentuoti tokį vadovybės sprendimą, kuris gali sukelti nepatogumų darbuotojams. Į klausimą atsakė bendrovės „Akropolis group“ Komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Jo teigimu, mažmeninėje prekyboje galioja taisyklė – klientas visada teisus.
„Jamam“ metu „Akropoliuose“ vidutiniškai apsilanko daugiau nei 400 000 pirkėjų. Nuolaidų akcija yra rengiama „Akropolio“ lankytojams, todėl darome viską, kad jie galėtų maksimaliai patogiai atvažiuoti į prekybos centrą. Tad visada prašome „Akropolio“ nuomininkų, kad jų darbuotojai „Jamam“ dienomis į darbą pagal galimybes važiuotų visuomeniniu transportu arba parkuotų savo automobilius toliau nuo prekybos centro.
Suprantame, kad parduotuvėse dirbantiems žmonėms tai gali sukelti tam tikrų nepatogumų, tačiau privalome atsižvelgti į pirkėjų interesus – vienoje parkavimo vietoje, kurią užima „Akropolyje“ dirbančio žmogaus automobilis, per dieną vidutiniškai parkuojasi apie 10 pirkėjų automobilių“, – komentavo jis.
Atstovas pabrėžė, kad šis prašymas galioja ne tik parduotuvėse dirbantiems žmonėms, bet ir visiems „Akropolio“ administracijos darbuotojams, „Akropolio“ Verslo centre dirbantiems žmonėms.