Likus maždaug savaitei iki renginio nusprendžiau patikrinti bilietų pardavimo internetiniame puslapyje informaciją apie atlikėjus ir buvau šokiruota – renginys atšauktas. Niekur apie tai nebuvo pranešta. Niekas neperspėjo, neparašė... O kaip būtų buvę nemalonu, jei mes būtume tiesiog renginio dieną nuvykę prie „Siemens“ arenos.
Jau daugiau nei 20 dienų skelbiama, kad renginys atšauktas ir informaciją sektume tinklapyje. Niekas neaiškina, kodėl neįvyko renginys ir kada bus grąžinti pinigai. Renginį organizavo VšĮ „Meno kubas“, kuri dabar nei į laiškus atsako, nei telefono ragelį kelia. Kiek girdėjau, įmonė neturi pinigų grąžinti žmonėms už prarastus bilietus. Tai kokia įdomi situacija – tai kur tie pinigai dingo?
Šventinė nuotaika buvo sugadinta ir manau, kad ne man vienai. Beje, pasirodo, kad taip nutinka jau ne pirmą kartą ir pinigai į renginius nėra grąžinami. Tai gal laikas skelbti, kurios įmonės Lietuvoje nėra patikimos ir iš kurių neverta pirkti bilietus?
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
VšĮ „Meno kubas“ komentaras:
Labai apgailestaujame, kad gruodžio 26 d. neįvyko didžiulis, daug puoselėtas ir laukiamas renginys „Show opera misterija. Vilniaus kronikos“, kuriuo Lietuvos žmonėms buvo tikėtasi parodyti turtingą ir gražią mūsų Vilniaus ir Lietuvos istoriją su ypatingu muzikiniu atlikimu ir scenografija.
Deja, dėl mažo susidomėjimo lapkričio viduryje, šis renginys buvo sustabdytas, kad nepatirtume dar didesnių nuostolių.
Jeigu klientė bilietus pirko iš mūsų tiesiogiai (VšĮ „Meno kubas“ pardavimų agentų), prašome nuskenuoti bilietus ir atsiųsti savo ir banko rekvizitus. Spręsime pinigų atidavimo klausimą sausio mėn.
Jeigu bilietus pirko iš tarpininko, reikia kreiptis į jų agentūrą dėl grąžinimo.