Kovos trasoje, superautomobiliai, bolido su 1000 arklio galių po variklio gaubtu pasirodymas ir, be abejo, žavios „Fast Lap“ merginos. Renginio atmosferą perteikti būtų sudėtinga, tačiau bent jau rezultatus ir užfiksuotus lenktynių momentus galėsite rasti šiame straipsnyje.
Lemiama kova „Nemunring`e“
Kačerginės „Nemuno žiede“ vykęs etapas buvo paskutinis, ketvirtasis visame „Autoplius Fast Lap“ sezone, tad čia išaiškėjo ne tik lemiamų lenktynių, bet ir viso sezono nugalėtojai ir prizininkai. Lietuviškoje „Nemuno žiedo“ trasoje vyko ir pirmasis sezono atidarymo etapas, o antrosios ir trečiosios lenktynės aplankė atitinkamai Latviją ir Estiją. Finaliniame etape sudalyvavo daugiau nei 80 dalyvių, kurie varžėsi „Time Attack“ ir „Race“ pobūdžio lenktynėse bei skirtingose klasėse. Galiausiai paaiškėjo, kad šio sezono greičiausio „Autoplius Fast Lap“ dalyvio titulas išvažiavo į Latviją ir jį išsivežė ne kas kitas, o Mareks Matvejevs.
Pažadai virto realybe
Prieš finalines varžybas organizatoriai šiam renginiui prilipdė „Finalo puokštės“ epitetą, viliodami automobilių sporto mėgėjus gausybe pramogų. Visa „Autoplius Fast Lap“ organizatorių komanda verta pagarbos vien už tai, kad tokie šūkiai nebuvo pigus reklaminis triukas. Pažadai virto realybe.
Vienu iš labiausiai intriguojančių finalo akcentų tapo superautomobilių pasirodymas. Beje, nebuvo apsiribota jų ekspozicija. „Ferrari“, „Porsche“, Maserati“ ir kitos šimtus arklio galių generuojančios ir šimtus tūkstančių litų kainuojančios jėgainės skriejo ir trasa. Taip pat autofanai galėjo pasigrožėti ir „show-off“ automobiliais – senais ar naujesniais, tačiau itin išpuoselėtais „VW“, „VAZ“, „Volvo“ ir kitų modelių technikos šedevrais. Tarp važiavimų publiką žavėjo ir „drifto“ meistrai Timas Simniška ir Andrius Vasiliauskas, o savo tūkstančio arklio galių „drago“ bolidą pavadinimu „Jezomobil“ pademonstravo ir Ježis Chmelevskis. O kur dar „Vaiperio“ muzika ir žaviosios „Fast Lap“ merginos.
SUPER LAP PRO
Šioje grupėje varžėsi geriausi iš geriausių, kurių gretose buvo ir tos pavardės, kurios minimos, kai kalbama apie sezono nugalėtojus. Čia geriausią laiką pademonstravo latvis Mareks Matvejevs su „Lotus Exige“ automobilius. Mažiau nei puse sekundės nuo jo atsiliko Jonas Poškus, vairuojantis „Mitsubishi Lancer EVO VIII“. Trečią laiką užfiksavo Egidijus Bulotas, kuris pilotavo „Porsche 968EBR“. Deja, tačiau šioje grupėje už lyderių trejeto liko panevėžietis Gytis Vaitulionis. Vairuotojui ir jo mechanikams tądien teko gerokai pasukti galvą dėl jo „Subaru Impreza WRX STI“ kaprizų.
SUPER LAP STREET
Čia net du iš trijų lyderių sėkmingai apgynė Panevėžio garbę. Nusileidę Benui Černiauskui antrąją ir trečiąją vietas užėmė Nerijus Urbonavičius bei Karolis Žiedavičius. Ketvirtas taip pat buvo Panevėžio sportininkas Ugnius Žiedavičius. Sportininkai vairavo dviejų skirtingų kartų „Mitsubishi Lancer EVO“ automobilius. Verta paminėti, kad rezultato skirtumai tarp lyderių trejeto buvo labai maži. Visi jie „tilpo“ į pusę sekundės. Nerijus Benui nusileido 183-omis tūkstantosiomis sekundės dalimis, o Karolį nuo Nerijaus skyrė dar mažiau – vos 145-ios tūkstantosios sekundės dalys.
RACE EXTREME
Šioje grupėje nugalėtoju tapo taip pat gerai žinomas lenktynininkas Andrius Firantas su „Honda S2000“. Antrąjį rezultatą į finišą atsivežė Martynas Griška su „Lotus 116“. Trečiąjį rezultatą pasiekė perspektyvusis Tauras Tunyla su simpatiška ir ne ką mažiau greita „Mazda Miata“.
RACE SUPER
Čia visas dėmesys krypo į „Honda Civic“ vairuotojus, mat šio gamintojo technika „Race Super“ dalyvių gretose vėl dominavo. Geriausią rezultatą pademonstravo Karolis Doleba, už jo finišavo Aleksandras Iljin, o trečias liko dar aštuonis varžovus aplenkęs Kasparas Skyrelis.
STR2500
Vertinant dalyvių laikus pagal klases, rezultatai skelbia jog STR2500 klasėje greičiausias buvo Mindaugas Baranauskas. Už jo liko Redanas Jankaitis, o trečiąją poziciją užėmė Arūnas Palevičius.
STR2500+
Šioje klasėje sėkmingai pasirodė Ugnius Žiedavičius. Jis aplenkė pagrindinį konkurentą Beną Černiauską ir jau anksčiau minėtą Nerijų Urbonavičių.
PRO1600
Šioje klasėje greičiausi lenktynininkai taip pat „sulindo“ į pusės sekundės intervalą. Paulius Natalevičius, vairavęs „Honda CRX“ vos viena dešimtąja sekundės dalimi aplenkė Kasparą Skyrelį ir šiek tiek daugiau atitrūko nuo trečioje vietoje likusio Tomo Jatkevičiaus.
PRO2500
PRO2500 dalyvių gretose savo viršenybę pademonstravo visų didžiai gerbiamas latvis Mareks Matvejevs. Jis be jokių kliūčių palaužė Julių Skirmantą ir Dmitrij Barysov.
PRO2500+
Šioje klasėje kova virė tarp lietuvių, tačiau ir čia sekundžių intervalai buvo kiek didesni. Geriausią laiką pademonstravo Jonas Poškus, už savęs palikęs Egidijų Bulotą ir Martyną Grišką.
Dešimt su pliusu
„Autoplius Fast Lap“ varžybos – pramoga ir dalyviams, ir žiūrovams. Dėka šių organizatorių žiedinės lenktynės tampa kur kas žavingesnėmis, nei gali pasirodyti šio sporto naujienas sekant tik internete. Belieka tikėtis, kad entuziazmas organizuoti tokio lygio šventes neatslūgs ir kitąmet „puokšte“ bus galima vadinti ne tik finalą, bet ir visus sezono etapus.
Daugiau nuotraukų iš „Autoplius Fast Lap“ finalinių lenktynių galite rasti socialiniame tinklapyje „Facebook“, „Markelevicius Automoto Photography“ paskyroje.