Viešoje erdvėje buvo paskelbta, kad pinigai už jau sumokėtą kelionę bus grąžinti arba kelionė (turistų pageidavimu) bus vykdoma tokiomis pačiomis sąlygomis tik iš Rygos oro uosto.
Tai buvo oficialiai paskelbta direktoriaus Dž. Kuprašvilio: bendrovė surado dar vieną išeitį – kelionę į Bulgariją iš Rygos oro uosto. Pasak jo, papildomai keleiviams tai nieko nekainuotų, „Go2Holiday“ apmokės jų kelionės išlaidas iki Rygos. Jei keleiviai vis dėlto nuspręs atšaukti kelionę, jiems bus grąžinti pinigai. Panašų raštą elektroniniu paštu gavo visi keleiviai, kurie buvo užsisakę keliones iki „Go Planet Travel“ bankroto.
Pranešime buvo tikinama, kad finansinė padėtis gera, bendrovė labai gerbia savo klientus ir tikrai įvykdys visus sutartinius įsipareigojimus. Buvo aiškiai lietuviškai parašyta: „Tačiau suradome Jums alternatyvą – kelionę į Bulgariją iš Rygos oro uosto. Papildomai Jums tai nieko nekainuos – apmokėsime kelionę iki Rygos. Jei visgi nuspręsite atšaukti kelionę – užpildykite formą ir mes iš karto sugrąžinsime pinigus.“
Viskas pasirodė patikima ir gražu. Pateikėme atsakymą, kad puiku, sutinkame keliauti iš Rygos. Šios sąlygos mus tenkina. Jau netgi susiplanavome prireikus patys nuvykti iki Rygos oro uosto, kad tik nuvyktume atostogauti. Na, ir staiga atkeliauja sutarties pakeitimas, kurioje šiek tiek pasikeitė kaina. Vietoj kelionės kainos (1 suaugęs + 1 vaikas, skrydis ir viešbutis) 2410,00 Lt suma išaugo iki 3575,00 Lt. Kuklus pabrangimas – 1165,00 Lt. Tokia simbolinė „dovana“ klientams vykdant įsipareigojimus.
Be abejo, kilo klausimas, kodėl? Juk buvo žadėta, kad niekas nebrangs ir nesikeis. Gavome atsakymą, kad pabrango visas kelionės paketas, kad viešbučio už tokią kainą nebegalima rezervuoti. Tačiau viešbutis buvo rezervuotas beveik prieš mėnesį. Na, tuomet kelionių organizatoriai vis dėlto prisipažino, kad už pasikeitusias skrydžio išlaidas reikia susimokėti nei daug, nei mažai – papildomai 1165,00 Lt.
Mums nesutikus pakeisti sutarties esant tokiam pabrangimui ir reikalaujant vykdyti duotus įsipareigojimus, kelionių organizatorius tiesiog savavališkai ir vienašališkai nutraukė sutartį. Viens, du ir pranešimas – „informuojame Jus, kad sutartys yra anuliuojamos UAB „Go2Holiday LT“ iniciatyva“.
Nebūtų apmaudu, jeigu būtume radę alternatyvią kelionę už tą pačią kainą kaip ir įsigijome pavasarį, tačiau vasaros sezonu kelionės daug brangesnės. Praradome nuolaidas ir galimybę už priimtiną kainą atostogauti.
Labai viskas paprasta... Gražiai pašnekama žiniasklaidoje, įgaunamas pasitikėjimas ir patyliukais pakeliamos kainos. Juk turi kažkas kompensuoti nuostolius, nes dalis klientų atsisakė kelionių, reikia padengt pervežimo išlaidas, surast kitą oro pervežimo bendrovę. Nemokės gi organizatoriai iš savo kišenės tokių sąnaudų. Apmaudu tai, kad viena yra garsiai žadama, o paslapčiom daroma visai kas kita (...).
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
DELFI susisiekus su skaitytoja, ji patikslino, kad jos šeimos kelionė buvo įforminta dviem sutartimis. Viena sutartis buvo kaip laimėjimas viename konkuse ir kita – jos pačios išpirkta, kad su šeima galėtų vykti ir vaikai.
„Laimėtos pirmosios kelionės sutartis nesikeitė ir aš kelionės neatsisakiau. Dėl jos pretenzijų neturiu.
Problema iškilo su antrąja sutartimi, kuri labai pabrango, o man atsisakius nepagrįstai primokėti 1165 Lt jie vienašališkai ir nutraukė sutartį, ir atsiuntė užpildyti prašymą, kuriame nutraukiu susitarimą ir prašau grąžinti pinigus, – sakė skaitytoja, nusprendusi tuomet ieškoti kito kelionės vežėjo į tą pačią vietą, tačiau neradusi. – Norėjau visai atsisakyti kelionės, tačiau vaiko ašaros nugalėjo. Nusižeminau ir iš naujo kreipiausi, kad iš naujo parengtų kitą sutartį vaikams. Taip į kelionę išvykome, tačiau „GO2Holiday“ „išlipo“ sausi, o aš buvau priversta sumokėti 3575 Lt už vaikus. Tad jeigu jie sako, kad išvykome į kelionę – tai tiesa, tačiau sumokėjome padidintą kainą. Kai padidino kainą aš atsisakiau mokėti, jie nutraukė sutartį. Bet noras iškeliauti privertė pasirašyti naują ir sumokėti žymiai daugiau. Faktas išlieka tas pats, kad jie neturėjo teisės nei padidinti kainos, nei vienašališkai nutraukti sutartį.“
DELFI pasiteiravo UAB „Go2Holiday LT“ direktoriaus Džoni Kuprašvili komentaro:
„UAB „Go2Holiday LT“ įsipareigojo organizuoti laimėtą kelionė skaitytojai (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – DELFI) (7 dienu, 2 žmonėms, į 4* viešbutį Bulgarijoje su pusryčiais bei vakarienėmis). Ir net pasikeitus kelionės kainai, UAB „Go2Holiday LT“ laimėtos kelionės kainos skirtumą padengė savo sąskaita (nes tai vis dėl to buvo laimėta kelionė).
Tačiau dėl pirktų kelionių (laimėjusi kelialapį skaitytojai nupikro dar vieną kitiems šeimos nariams – DELFI), kaip ir visiems keleiviams, skaitytojai buvo pasiūlyta išsirinkti kitą kelionę iš Rygos oro uosto arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.
Visus pervežimus iš Vilniaus į Rygos oro uostą ir atgal UAB „Go2Holiday LT“ organizavo ir apmokėjo savo sąskaita. Jokių papildomų išlaidu dėl to turistai neturėjo.
Primename, kad po UAB „Grand Cru Airlines“ skrydžių atšaukimo apie 1200 UAB „Go2Holiday LT“ klientų turėjo peržiūrėti savo atostogų planus. Apie 700 klientų užpildė prašymus ir nedelsiant atgavo už keliones sumokėtus pinigus (bendra suma – daugiau kaip 700 000 Lt), kiti pasirinko keliones iš Rygos. Nei vienas UAB „Go2Holiday“ klientas finansiškai nenukentėjo.
Be abejo, toks įvykis, kaip skrydžių atšaukimas negali likti be pasekmių. Kai pasiūloma kelionė iš kito oro uosto, su kita aviakompanija bei su kitu kelionių organizatoriumi, natūralu, kad gali pasikeisti kelionės datos, trukmės, vežėjo įkainiai ar kitos pagrindinės kelionės sąlygos, kurios lemia galutinę kelionės kainą. Padidėjus kainai, klientai primoka, o sumažėjus – atgauna kainos skirtumą. Dauguma mūsų klientų tai supranta, tačiau būna ir tokių klientų, kurie ne visada teisingai supranta pateikiamą informaciją.
Dar kartą apgailestaujame del sosiklosčiusios situacijos ir linkime visiems turistams iš kelionių parsivežti tik gerus prisiminimus ir emocijas.“
Dž. Kuprašvili nurodė, kad 2014 m. liepos 3 d. paskelbus apie atšaukiamus skrydžius su UAB „Go Planet Travel“ nemokumu, apie susiklosčiusią situaciją nedelsiant buvo pranešta skaitytojai bei visiems kitiems turistams. Pasak jo, kaip ir visiems keleiviams, skaitytojai buvo pasiūlyta išsirinkti kitą kelionę iš Rygos oro uosto arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.
„Kadangi kelionė iš Rygos netenkino, ji panoro susigrąžinti sumokėtus pinigus. Tačiau pareikalavo, kad jai būtų grąžinti ne tik jos sumokėti pinigai (500 Lt), bet ir 3500 Lt, kuriuos UAB „Go2Holiday“ įsipareigojo finansuoti už laimėtą kelionę. UAB „Go2Holiday“ atsisakė išmokėti 3500 Lt sumą ir pasiūlė vis dėlto pasinaudoti laimėta kelione“, – teigė bendrovės direktorius.