Vienoje iš Šiaulių „Rimi“ parduotuvių skaitytoja Daiva pirko „Haribo“ guminukus. Kadangi buvo taikoma speciali akcija – prekant dvi saldainių pakuotes, šios kainuoja 0,58 Lt pigiau nei įprastai – moteris ja pasinaudojo.
Vis dėlto kasos kvite kaina buvo didesnė, nei skaitytoja tikėjosi. Vienai saldainių pakuotei buvo padaryta ne reklamoje žadėta 0,29 Lt, o 0,04 Lt nuolaida. Dėl šios priežasties pirkėja už saldainius sumokėjo ne 0,58Lt, o 0,08 Lt pigiau nei įprastai. „Gal aš kažko nesuprantu, arba eilinį kartą „Rimi“ daro siurprizus pirkėjams?“, - stebėjosi ji.
Kreipusis į UAB „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovę Ramintą Stanaitytę-Česnulienę, ji nurodė, kad žymint prekę buvo įsivėlusi klaida. „Apgailestaujame, bet žymint prekę, įvyko klaida. Darbuotoja supainiojo sąrašus ir per klaidą išspausdino pavasarį vykusios akcijos etiketę. Žymėjimą pataisėme, su pirkėju susisiekėme , pakvietėme artimiausiu metu atvykti, kompensuosime nuostolius“, - nurodė ji.