Gamtos ir organizatorių suformuotos kliūtys
Motoklubo „IBC“ trasa skirta Enduro krosui. Artimi motociklų sportui žmonės žino, kuo skiriasi įprasto motokroso ir Enduro kroso trasos. Nežinantiems derėtų pasakyti, kad Enduro kroso trasoje dalyviams tenka važiuoti ne tik kalniukais ir trasos gruntu ar skrieti miško atkarpomis, kur kai kada telpa ne daugiau kaip vienas motociklas, bet ir šokinėti per dirbtines kliūtis.
„IBC“ pasirūpino, kad šioje trasoje tikri Enduro kroso gerbėjai pajustų malonumą ir trasos įveikimą apsunkino priguldydami rąstų ar įkasdami į žemę padangas. Šioje trasoje lankytis anksčiau neteko, tad ji tikrai nustebino savo reljefo įvairove. Nuo įprastų, motokroso trasą primenančių plačių ir greitų posūkių, iki vietų, kur motociklininkai netgi sustoja tam, kad įveiktų kliūtį.
Į „Vidurvasario šėlsmą“ dalyviai rinkosi jau nuo aštuntos valandos ryto, o pasibaigus registracijai organizatoriai paskelbė, kad norinčių važiuoti – beveik 40. Trasos prieigose buvo galima sutikti ir ne vieną motokroso profesionalą. Štai Raimundas Machrovas, dalyvaujantis motokroso varžybose nespjauna ir į Enduro išbandymus. Deja, tačiau į renginį taip ir neatvyko svečiai iš Latvijos. Nors į organizatorių kvietimą kaimynai atsiliepė, lenktynių dieną trasoje jie taip ir nepasirodė. Visi dalyviai buvo suskirstyti į penkias klases pagal techniką ir sugebėjimus.
Pusės valandos išbandymas
Pagal renginio taisykles, kiekvienos klasės dalyviai turėjo du kartus važiuoti po pusę valandos. Enduro taisyklės sako, kad nugalėtoju skelbiamas tas dalyvis, kuris per šį laiką nuvažiuoja daugiausiai ratų. Žvelgiant į važiavimui skirtą laiką verta paminėti, kad įprastose motokroso varžybose dalyviai važiuoja dvigubai ar net trigubai trumpiau, o ir trasa visada būna paprastesnė. Ko gero, motokroso mėgėjus Enduro vilioja tuo, kad čia galima ugdyti savo ištvermę, nes įveikti pusės valandos važiavimą, skriejant distancija pilna kliūčių – nemenka užduotis.
Į saugumą pro pirštus nepažiūrėta
Motoklubas „IBC“ renginio metu pasirūpino ir žiūrovų bei dalyvių saugumu. Trasa buvo pažymėta „Stop“ juostomis, kurias peržengti buvo griežtai draudžiama, o netoli trasos budėjo ir medikų ekipažas. Nors trasoje renginio metu buvo ir griuvimų bei kitokių kontaktų, tačiau medikų pagalbos neprireikė nė vienam iš dalyvių.
Hobby klasės rezultatų apžvalga
Šioje klasėje startavo šešiolika dalyvių ir visiems pavyko finišuoti abiejuose važiavimuose. Geriausią rezultatą čia pademonstravo Linas Žemaitis, kuriam abu kartus pavyko apsukti daugiausiai ratų. Pirmame važiavime sportininkas trasą apvažiavo 14 kartų, antrą kartą – ratu daugiau. Antras liko Justas Kanteravičius, o trečią vietą iškovojo Dovydas Barauskas. Šioje klasėje važiavo ir motoklubo „IBC“ vadovas Rytis Kriaučiūnas, kuris finišavo aštuntas.
Veteranų klasės rezultatų apžvalga
Deja, tačiau „Vidurvasario šėlsmas“ priviliojo vos du Veteranų klasės dalyvius, tad jie važiavo kartu su „Hobby“ klasės sportininkais. Šioje klasėje geriau pasirodė ir pirmą vietą pelnė Artūras Revutas, už nugaros palikęs Gintarą Petrauską.
Pradedančiųjų klasės rezultatų apžvalga
Ši klasė buvo gausiausia. Joje startuoti panoro 17 motociklininkų. Tiesa, kai kurie įveikė tik po vieną važiavimą. Paulius Adamkevičius parodė geriausią rezultatą, pozicija žemiau finišavo Edgar Joc, o trečiosios vietos apdovanojimas atitiko Domantui Ylai.
Pro klasės rezultatų apžvalga
Drąsiai galima teigti, kad „Pro“ klasėje varžėsi patys stipriausi ir ištvermingiausi sportininkai. Savo profesionalumą geriausiai įrodė visiems gerai žinomas motokroso lenktynininkas Raimundas Machrovas, uždirbęs 50 taškų ir dviejuose važiavimuose apsukęs atitinkamai 15 ir 16 ratų. Antras liko Dalius Vaičekonis o trečias Arūnas Armonas.
ATV klasės rezultatų apžvalga
Šioje klasėje užsiregistravo trys dalyviai, tačiau antrojo važiavimo starte pasirodė tik du iš jų. Čia žiūrovai galėjo stebėti Sauliaus Kartano šou. Antrame važiavime prie starto linijos dviese su Luku Ramanausku sustojęs Saulius Lukui leido atsiplėšti ir pajudėjo iš vietos tik prabėgus minutei.
Tačiau įspūdingu tempu Enduro trasa skriejęs Saulius Kartanas netruko pasivyti ir aplenkti konkurentą. Po kelių ratų Saulius starte sustojo ir vėl, leisdamas oponentui ir vėl pabėgti. Galiausiai Saulius Kartanas pradėjo važiuoti be stabtelėjimų ir užtikrintai iškovojo pirmosios vietos taurę. Lukas liko antras, o trečioji vieta atiteko tik vieną kartą startavusiam Rolandui Počiulpui.
Apdovanojimus išsidalinę sportininkai „Vidurvasario šėlsmą“ pratęsė vakarėlyje, kuris prasidėjo 19-ą valandą ir, ko gero, tęsėsi iki aušros.