Konsultavausi su „Elektrum“ vadybininke, per pokalbį kelis kartus kartojau, kad mano gyvanamajame būste yra 1 laiko zonos skaitiklis, tačiau nuėjus į savitarną pasirašyti sutartį – radau su 2 laiko zonų skaitikliu. Kas jau reiškia, kad sutartis man yra netinkama, nes neatitinka realios situacijos.
Vadybininkei, kuri sudarinėjo sutartį, prisiskambinti nepavyko, bendraujant su kitais konsultantais buvo pasakyta, kad šią sutartį reikia atmesti ir tuomet jie man suformuos naują sutartį. Pasirodo, kad jie patys nežinojo, jog jų savitarnoje yra įmanoma tik pasirašyti sutartį, o atmesti – ne. Dėl to per klaidą buvo pasirašyta bloga sutartis. Iš karto po pasirašymo (2022.08.16.) aš skambinau „Elektrum“ bendruoju numeriu (skambutis truko 40 minučių įskaitant laukimą, kol sujungs su konsultantu), kad jie nutrauktų blogą sudarytą sutartį.
Per pokalbį su konsultante net du kartus pasitikslinau, ar tikrai pokalbiai yra įrašinėjami ir ar tikrai sutartis bus nutraukta, kaip jie sako, 2022.08.28. Klausiau, ar aš neturėsiu jokių problemų dėl šios sutarties. Žinoma konsultantė patikino, kad viskas bus gerai ir sutartis bus nutraukta.
Tuomet rugpjūčio mėnesio galo aš sudariau naują sutartį su kita įmone, nes kaina atrodė mažiausia, kokią galėjau rasti tuo metu.
Tačiau pasirodo, kad 2022.09.01. man į elektroninį paštą įmonė „Elektrum“ atsiunčia el. laišką, kad įsigalioja jų sutartis. Žinoma, aš to laiško nepamačiau pirmąją dieną, o tik šią informaciją sužinojau iš jų konsultantės, kuri man paskambino 2022.09.05.
Tuomet sužinau, kad turiu galiojančią sutartį su įmone „Elektrum“, kur yra įtrauktas 2 laiko zonų skaitiklis, kurio aš tiesiog neturiu, o sutartis su kita, naujai mano pasirinkta įmone, tiesiog buvo nutraukta, nes aš esu „Elektrum“ klientas.
Konsultantė tiesiog naujai pažymėjo, kad mano sutartis būtų nutraukiama, visiškai mane palikdama ant ledo ir siūlydama sudaryti naują sutartį su žymiai didesniais tarifais, nei aš buvau jau sudariusi su kita įmone.
Susisiekus su konsultantais jie pažadėjo, kad šią problemą yra įmanoma išspręsti, tik man reikia gauti rašytinį atsakymą iš „Elektrum“, kad jie per klaidą mane pasiemė kaip klientą ir kad sutartis turėjo būti nutraukta dar rugpjūčio mėnesį. Žinoma, tą pačią dieną aš išsiunčiau el. laišką, kad noriu gauti atsakymą, per 5 darbo dienas, dėl savavališko jų sutarties pratęstimo, ir sužymėjusi visas dienas ir valandas, kada kalbėjau su jų konsultantais.
Tačiau iki pat 2022.09.16. įmonė Elektrum man nieko nebuvo atsakę. Jau pildžiau ir skundą dėl įmonės savivaliavimo. Prabėgo jau pusė mėnesio, aš vis dar nežinau, kam ir už kokią kainą turėsiu apmokėti elektros sąskaitas, o įmonės konsultantai neturi pakankamai kompetencijos, kad išspręstu mano problemą.
***
„Elektrum Lietuva“ sutiko, kad skaitytoja teisi ir jos minimas įvykis – jų klaida.
„Dėkojame, kad susisiekėte. Pasiaiškinome šią situaciją ir matome, kad klientė teisi – klaida buvo mūsų pusėje. Klientei buvo paruošta neteisinga sutartis (dviejų laiko zonų vietoje vienos), o vėliau, taisant klaidą, ji nebuvo laiku atšaukta. Bendraujame su pačia kliente, paaiškinome jai situaciją ir kas dabar vyksta, žinoma, atsiprašėme dėl savo darbuotojų klaidų.
O situacija tokia, kad šiuo metu jūsų minima klientė yra priskirta mums nuo rugsėjo 1 d., mes jai tiekiame elektrą, tačiau jau kreipėmės skubos tvarka į ESO prašydami atšaukti šio vartotojo prijungimą mums – nuo rugsėjo 1 d. klientė turi būti priskirta naujam savo pasirinktam elektros tiekėjui. Kai visi šie veiksmai bus atlikti, informuosime klientę. Tikslas – kad rugsėjo pabaigoje klientė jau galėtų deklaruoti rodmenis kitoje įmonėje ir gauti iš jų pirmą sąskaitą. Mes jokios sąskaitos klientei nepateiksime.
Augant krūviams, žmogiškojo faktoriaus klaidų pasitaiko, tačiau tai vienetiniai atvejai, kuriuos visada operatyviai sprendžiame kliento naudai“, – teigė įmonės atstovė.