„Delfi“ skaitytoja Danutė stebėjosi, su kokiais nepatogumais susiduriama norint pasinaudoti pašto paslaugomis.

„Gal eisite į paštą?

Penktadienis 11 val. 50 min. Lietuvos pašto skyrius Vilniuje. Iš 4 aptarnavimo vietų dirba tik 2. Eilėje laukia 19 žmonių. Kadangi artėja pietų pertrauka aplinkinėse įstaigose, eilė sparčiai pildosi: po 15 min. laukia jau 27 asmenys, kiti, pamatę sausakimšą salę, nesiryžta stoti eilėn...

Ar Lietuvos pašto vadovai nenumatė, kad prieššventinis laikotarpis? Ar tikrai valstybės deleguota funkcija – paštas – yra tinkamai vykdoma, jei iki minimumo sumažintas pašto skyrių skaičius? Vos ne per visą miestą tenka keliauti, kad išsiųstum registruotą laišką!

Dabar skyriai užkrauti parduodamom knygom, žaislais, kepurėm ir dar dievai žino kuo. Vadinamame „laukiamajame“ – tik dvi kėdės! Ateina moterytė mokėti už komunalines palaugas, kol jai darbuotoja viską išaiškina ir užpildo, visi kantrai laukia... Kodėl didmiesčiuose teikiamos tokios paslaugos, jei tai galima atlikti bet kokioje prekybos centro kasoje? Ar tai – savininkų godumas, apžioti neapžiojamą?

O gal Vilnius, atsisakęs Centrinio pašto, nenusipelnė daugiau... Šauniai fejerverkais pasitiksime miesto 700 metines, ot, pataškysime pinigus... Nesvarbu, kad kiekviena save gerbianti pasaulio sostinė didžiuojasi ir saugo Centrinio pašto rūmus. Na, neturime mes tokių – istorinių, bet kad grūstumės tokioje skylėje?!“ – piktinosi moteris.

Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas teigė, kad daroma viskas, kas įmanoma, siekiant užtikrinti patogumą.

„Tikrai dedame pastangas, siekdami visiems klientams užtikrinti patogias, kokybiškas bei lengvai prieinamas pašto paslaugas. Vis dėlto prieššventiniu laikotarpiu tradiciškai smarkiai išaugantys siuntų srautai ir pastaruoju metu padidėjęs sergančių darbuotojų skaičius lėmė, kad pašto skyriuose klientams gali tekti palaukti kiek ilgiau nei įprastai.

Šiuo laikotarpiu gyventojus aktyviai raginame visas siuntas formuoti Lietuvos pašto savitarnoje, adresu lpexpress.lt. Tai leis išvengti siuntos adresavimo netikslumų, bus patogu apmokėti siuntimą, o paruoštą siuntą beliks atnešti į bet kurį pašto skyrių ir ją be eilės palikti tam skirtoje savitarnos zonoje“, – paaiškino L. Zadarackas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)