„Delfi“ skaitytoja Monika papasakojo apie nesėkmingą bandymą grąžinti netikusią prekę.

„Susidūriau su tokia nemalonia situacija, apie kurią iki šiol niekur neteko skaityti. Užsakiau vaikui kuprinę per „Vinted“ platformą, ji atkeliavo ne tokia, kokią aprašė pardavėjas. Pakalbėjus su pardavėju jis mielai sutiko prekę priimti atgal.

Viskas būtų gerai, bet čia „Vinted“ pareiškė, kad per jų sistemą prekės negalėsiu grąžinti, nes pagal jų vidines taisykles, apie kurias viešai niekur neskelbiama, „prekė pirkta iš šalies, kurios valiuta skiriasi nuo vietinės, todėl grąžinimui jie negali sugeneruoti siuntos etiketės.“

„Vinted“ visada deklaruoja, kad prekes galima lengvai grąžinti, bet nuslepia tai, kad jie nevykdo grąžinimo per savo platformą iš Lenkijos atkeliavusioms siuntoms. Prašiau, kad duotų paaiškinimą, bet jie tik atsako, kad čia jų vidinės taisyklės ir siuntą grąžinti turėsiu savo lėšomis, kas yra labai nelogiška, nes kuprinė kainavo apie 8 eurus, o siuntimas į kitą šalį iš Lietuvos – apie 12 eurų.

Užsakant prekes iš Lenkijos niekur nebūna įspėjama, kad netikus jas reikės grąžinti iš savo kišenės ir negalima bus pasinaudoti „Vinted“ grąžinimo sistemos privilegijomis, kurios leidžia prekę grąžinti daug pigiau“, – stebėjosi Monika.

„Vinted“ atstovai paaiškino, kaip elgtis tokioje situacijoje.

„Atsiprašome savo bendruomenės narės dėl patirtų nepatogumų. Jei buvo pasinaudota funkcija „Pirkėjo apsauga“, jau kurį laiką egzistuoja galimybė grąžinti pirktas prekes iš Lenkijos per integruotą siuntimo būdą.

Pirkėjui reikia pasirinkti opciją „Turiu problemą“ savo susirašinėjimo su pardavėju lange ir kuo tiksliau apibūdinti situaciją. Jei pardavėjas sutinka su prekės grąžinimu ir to pareikalauja, pirkėjas tam turi dvi galimybes: pasinaudoti integruoto siuntimo būdu arba suorganizuoti siuntimą savarankiškai. Pirmuoju atveju, viską atlikus teisingai, bus automatiškai sugeneruota siuntos etiketė grąžinimui.

Konkrečių bendruomenės atvejų nekomentuojame, tačiau gali būti, kad priklausomai nuo to, kaip narė apibūdino problemą ar kada sandoris buvo sudarytas, integruoto siuntimo būdas buvo nepasirinktas ar galėjo būti neprieinamas, jei nebuvo laikomasi mūsų daiktų grąžinimo politikos. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad, kaip numato „Vinted“ taisyklės, prekių grąžinimo kaštus padengia pirkėjai, nebent bendruomenės nariai tarpusavyje susitaria kitaip“, – teigiama komentare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją