Kolegė, kuri taip pat buvo užsisakiusi 1-ną planą iš stockholmhealth.com, šiandien pranešė, kad netyčia pastebėjo, jog jau kelintas mėnuo buvo neteisėtai nuskaičiuojamas 9.95 Eur mokestis, nors jau seniai nebesinaudoja tuo puslapiu ir buvo užsakiusi tik 1-ną kartą. Jokių pranešimų apie nuskaičiuojamus pinigus, sąskaitų ir pan. nebuvome gavusios, o ir sutikimų tokiems veiksmams nesame niekur davusios. Bandėme rašyti kontaktais, nurodytais minėtame puslapyje, prašėme grąžinti neteisėtai nuskaičiuotus pinigus – jokio atsako, skambinome nurodytu numeriu – ragelio irgi niekas nepakėlė.
Labai susirūpinome ir susisiekėme su savo bankais dėl tokių nuskaičiavimų blokavimo – banko atsakymas ir vienintelė galima siūloma išeitis šioje situacijoje – užsisakyti naują kortelę, nes niekaip kitaip nuo tokių nuskaičiavimų apsisaugoti galimybės nėra. Nežinome, ar tai pačių puslapio kūrėjų afera, ar tiesiog gudresnių hakerių, pavogusių asmens duomenis triukai, bet likome labai labai nemaloniai nustebintos, todėl labai svarbu, kad ir kiti žmonės „nepasimautų“ ant tokio kabliuko.
Puslapis, kuriame mes susidūrėme su tokia apgavyste.
Jei tai būtų vienetinis atvejis ir operatyviai sureaguota į galbūt klaidą ar neteisėtą trečių asmenų lėšų nusavinimą – net nesivarginčiau Jums pranešti. Deja, tai nėra vienetinis atvejis, kadangi, kaip ir minėjau, kolegė susidūrė su tokia pačia situacija ir jai spėjo nuskaičiuoti mokestį po 9,95 EUR kelis mėnesius iš eilės...