Į „Delfi“ kreipėsi skaitytojas, kuris teigė, kad Kauno gatvėse padaugėjo duobių.
„Kauno gatvėse tiksinti bomba – duobės, kurių dydis prilygsta krateriams. Matyt Kaune lyja meteoritais. Būtų juokinga jei nebūtų pavojinga. Situacija tokia, kad nuo pavasario Kauno savivaldybė sugalvojo vietoj rimto remonto, kai kurias iš gatvių tvarkyti betonu.
Taip ne asfaltu, o betonu. Matyt taip būna tik laikinojoje sostinėje.
Po vasaros liūčių viena iš pagrindinių Kauno gatvių – Linkuvos gatvė tapo tikra kliūčių ir slalomo trasa, kurioje žioji 10–20 cm gylio duobės, kurių, be kita ko, niekuo nepažymėtos.
Tik laiko klausimas, kada savivaldybė bus užmėtyta ne kepurėmis, o ieškiniais teismuose dėl apgadintų automobilių. Klausimas – ką veikia Kauno savivaldybės atsakingi asmenys, nes šios gatvės būklė jau nuo pavasario yra blogiau nei apgailėtina, o šiuo metu iš apgailėtinos ji tapo pavojinga“, – rašė skaitytojas.
„Delfi“ kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę, kad pakomentuotų šią nurodytą skaitytojo situaciją.
„Dėkojame už klausimus ir literatūriškas įžvalgas. Pirmas įspūdis, lyg jų autorius būtų grįžęs į 2015–ųjų Kauną, kuomet mūsų miestas ir buvo pradėtas vaduoti nuo tikrų kraterių.
Dabar gi vietomis gali būti užsilikę ar naujai atsiradę tik menki „krateriukai“, bet galime nuraminti, jog meteoritais nelyja ir tikrai nesnigs. Viskas išsprendžiama bei sutvarkoma (skirtingai nei būdavo prieš dešimtmetį ar dar seniau). Tiesa, savivaldybė asfalto ar betono nelieja – tą daro rimtesni kelių remonto specialistai.
Situacija Vilijampolėje – elementari: šią Linkuvos gatvės atkarpą (nuo Jurbarko g. iki Sąjungos aikštės) numatyta dar šiemet iš pagrindų atnaujinti.
Ne vien važiuojamąją dalį, bet ir šaligatvius, dviračių takus bei apšvietimą. Tuo pačiu bus sutvarkyta ir dalis gretimos A. Kriščiukaičio gatvės.
Taigi „kraterius“ atradęs laiško rašytojas jau greitai galės mėgautis nepalyginamai kokybiškesne gatvės danga bei aplinka.
Tokius darbus Kaune stengiamasi vykdyti kompleksiškai. Pirmiausia čia buvo leista „Kauno vandenims“ susitvarkyti savo tinklus ir šulinius. Juk visi žinome, koks bjaurus jausmas matyti naujai suremontuotą gatvę ir joje pjaustomą šviežutėlį asfaltą dėl „neplaninio“ šulinių remonto. Tad jau kuris laikas visa tai vykdoma teisinga eilės tvarka.
Kadangi šįkart „Kauno vandenų“ darbininkai buvo itin operatyvūs ir viską atliko sparčiau nei įprastai, dar nesibaigus šaltajam metų laikui, plotus aplink šulinius jie nusprendė padengti laikina betono danga, mat asfaltuoti per šalčius būtų buvę neefektyvu. O štai kelininkai šįkart kiek užtruko ir betonas per tą laiką ėmė pastebimai trupėti.
Turime rangovą ir darome viską civilizuotais būdais bei priemonėmis, kad kelininkai kuo greičiau atrastų kelią į Linkuvos gatvę, imtųsi ten savo kvalifikuotų darbų ir juos užbaigtų per maksimaliai trumpą laiką.
Iš „Delfi“ redakciją pasiekusio laiško turinio tapo akivaizdu, jog viena kantrybės taurė jau akivaizdžiai perpildyta, tad daugiau to tikrai nesinorėtų.
Jo autoriui dėkojame už taiklias pastabas ir linkime geranoriškumo, supratingumo bei saugių kelionių riedant lygiomis miesto gatvėmis“, – rašė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.