Ir vairuotojas, prieš parduodamas bilietus, neperspėjo mūsų, keleivių, kad neveikia kondicionierius (nors lentelę prie priekinio ar šoninio lango su užrašu būtų uždėjęs „Neveikia kondicionierius“) .

Įsigijus man bilietą ir praėjus tolyn į autobuso saloną pojūtis buvo kaip saunoje. Vairuotojo paprašiau grąžinti pinigus, nes su tokiu techniškai netvarkingu autobusu ir tokiu oru atsisakiau važiuoti. Jis pasakė, kad negali to padaryti. Skambinau į „Biržų autobusų parką“, irgi pasakė, kad pinigų vairuotojas negrąžins. Klausiau, kodėl tuomet lentelės su užrašu „Kondicionierius neveikia“ neuždėjote. Juk reikia, kad visi keleiviai žinotų, kaip „Biržų autobusų parko“ transportas išsiunčiamas į reisą iš garažo, kai tokiu oru net neveikia kondicionieriai ir įmonė taupo pinigus keleivių sąskaita.

Taip pat nepalieka alternatyvos su kitais, pavyzdžiui, Kauno ar Panevėžio autobusais važiuoti.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Biržų autobusų parko“ direktorė Giedra Pladytė-Petrovič

Atsižvelgdami į 2018-06-11 skundą, informuojame, kad minėtam autobusui techninė apžiūra atlikta š. m. balandžio 17 d. Apžiūros metu nustatyta, jog transporto priemonė atitinka techninius reikalavimus ir bus eksploatuojama.

Kondicionieriaus nebuvimas autobuse nėra laikomas techniniu trūkumu ir šiuo metu Lietuvoje 50-60 proc. eksploatuojamų autobusų kondicionieriaus neturi. Taip pat pažymime, kad transporto priemonėje pateikiama visa reikalinga informacija keleiviams, vadovaujantis Keleivinio kelių transporto priemonių apipavidalinimo aprašu, tačiau Jūsų pasiūlymą dėl papildomo informavimo apsvarstysime.

Vadovaujantis Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklėmis keleivis turi teisę grąžinti bilietą ir gauti už jį sumokėtus pinigus kai: reisas nutraukiamas; vėluojama išvykti daugiau nei 15 min.; keleivis negauna sėdimos vietos; dėl meteorologinių sąlygų ar transporto priemonės gedimo negalima nuvežti keleivio į paskirties autobusų stotį.

Pinigai už suteiktą paslaugą negrąžinami.

Remiantis kitų keleivių, 2018-06-08 15.00 val. vykusių reisu Kaunas-Biržai žodiniais skundais bei vairuotojo paaiškinimu dėl Jūsų įžeidžiančio elgesio, vairuotojo orumo menkinimo viešumoje, keleivių rimties bei vairuotojo (kurio pareiga – užtikrinti saugų keleivių vežimą) darbo trikdymo, primename, kad visi vienodai privalo laikytis nustatytos tvarkos, keleivio pareigų ir vengti žeminančio ar nemandagaus elgesio.

Dėkojame už pateiktas pastabas ir naudojimąsi „Biržų autobusų parko“ paslaugomis bei atsiprašome už patirtus nepatogumus.