„Rašau, norėdama išreikšti savo pasipiktinimą dėl situacijos, su kuria susiduria tūkstančiai Lietuvos gyventojų, norinčių laikyti vairavimo egzaminą „Regitroje“. Akivaizdu, kad paslaugos kokybė ir jų sistema, švelniai tariant, kelia įtampą, o dažniau – tiesiog nepasitenkinimą.
Registracija į vairavimo egzaminus, kaip reikalaujama, turi būti vykdoma internetu. Deja, vos prisijungus prie sistemos, susiduriu su didžiule problema – laisvų vietų dažniausiai nėra artimiausiems dviems mėnesiams, ir visą šį laiką aš privalau kiekvieną dieną praleisti atnaujindama puslapį ir ieškodama „kažkada pasirodančių“ laisvų vietų. „Regitros“ darbuotojai informuoja, kad laikai atsiranda reguliariai ir „tiesiog reikia sekti“.
Sistemos absurdiškumas išryškėja dar labiau, kai, kas kelias minutes atnaujindami laikus, privalome nuolat patvirtinti, kad nesame robotai. Po daugybės nesėkmingų bandymų pažymėti „aš ne robotas“, „Regitros“ sistema iš tiesų priverčia suabejoti savo žmogiškumu. Ar tokia praktika iš tikrųjų yra normali? Ar tai reiškia, kad Lietuvoje žmonės yra verčiami taikstytis su nelogiškomis sistemos klaidomis ir švaistyti laiką dėl įmonės nesugebėjimo efektyviai aptarnauti savo piliečius?“, – klausia moteris.
Skaitytoja mano, kad jau pats laikas modernizuoti sistemą ir padaryti ją patogią visiems.
„Galima būtų galvoti, kad ši pasenusi ir varginanti registracijos sistema yra tik laikina problema, bet panašu, kad „Regitros“ vadovybei tokia situacija yra visiškai priimtina. Kam rūpi žmonių laikas ir nervai, jei sistema atitinka kažkokius vidinius standartus? Daugelyje šalių egzistuoja normalios sistemos, kurios leidžia patogiai registruotis, tačiau Lietuvoje, matyt, progresas atidedamas „vėlesniems laikams“.
Tikiuosi, kad žiniasklaida ir atsakingos institucijos atkreips dėmesį į šią absurdišką situaciją ir privers „Regitrą“ modernizuoti savo paslaugų teikimo būdus, kurie šiuo metu yra, švelniai tariant, nesuvokiami ir nepriimtini.
Lietuvos žmonės nusipelno skaidrios, patogios ir laiką tausojančios sistemos, o ne priverstinio „žaidimo“ su sistema, kuri veikia prieš juos“, – rašė ji.
„Regitra“ pasidalijo džiugiomis naujienomis
Dėl šio nusiskundimo susisiekėme su „Regitros“ atstove spaudai Egle Bačionyte, kuri paaiškino, kodėl sistema yra būtent tokia.
„Pagrindinis „Regitros“ tikslas – suteikti klientams kokybiškas ir prieinamas paslaugas, tad nuolat tobuliname esamus procesus, atsižvelgiame į vartotojų išsakytas pastabas ir ieškome būdų, kaip pagerinti klientų patirtį. Svarbu pastebėti, kad kai kurie saugumo sprendimai yra susiję su tam tikrų rizikų suvaldymu, pavyzdžiui, siekiama, kad į egzaminą galėtų registruotis būtent tas asmuo, kuriam ši paslauga reikalinga“, – teigė ji.
E. Bačionytė sako, kad šiuo metu yra vykdomi „Regitra“ informacinės svetainės ir savitarnos atnaujinimo darbai bei skiriamas didelis dėmesys klientų patirties gerinimui.
„Pirmąsias paslaugas naujojoje savitarnos sistemoje klientai galės išbandyti jau šiais metais. O registruotis į egzaminus naujoje platformoje – kitų metų antrąjį pusmetį“, – pasidalijo ji.