Taigi, modemą grąžinau. Čia svarbu paminėti, kad modemas man buvo duotas išbandyti 14 dienų nemokamai, tai įrašyta ir sutartyje. Modemą grąžinau anksčiau negu suėjo šis terminas. Turiu oficialų dokumentą su visa sekimo informacija iš DPD.
Nors man buvo komunikuojama, kad išbandymas nemokamas, už tas kelias lapkričio dienas gavau sąskaitą tiek su įrangos mokesčiu, tiek su interneto mokesčiu. Iškart susisiekiau su tuo operatoriumi, pasakiau, kad įrangą grąžinu ir šiaip ta suma įrašyta neteisėtai, nes išbandymas nemokamas. Pažadėjo sutvarkyti.
Tačiau niekas nepasikeitė. Tada kreipiausi vėl, man pasakė, kad pakartotinis kreipimasis nieko nepakeis, laukti tam tikrą nurodytą dienų skaičių. Visgi nurodytas terminas ėjo ir praėjo, sąskaitos suma savitarnoje nepasikeitė.
Kreipiausi dar kartą, nes jau buvo paskutinės gruodžio dienos, per kurias turėjau sumokėti sąskaitą. Konsultantė nurodė sumokėti tik už mobilų ryšį (kuriuo naudojuosi), tą ir padariau, nes nesutikau mokėti už įrangą, kurią buvau gavusi išbandyti nemokamai ir kurią jau seniai esu grąžinusi.
Jau po Naujųjų gavau naują sąskaitą iš operatoriaus, ten ir vėl įrašyta suma už nešiojamą internetą (kuris buvo su 5G modemu, kurį aš grąžinau po „nemokamo“ išbandymo). Net techniškai negalėjau naudotis šiuo internetu, nes neturiu modemo – jį esu grąžinusi.
Taip pat gavau SMS ir laišką, kad esu neapmokėjusi lapkričio sąskaitos (už modemą ir internetą) sausio 10 dieną man bus atjungtos paslaugos ir reikės susimokėti 15 Eur be PVM skolos administravimo mokestį. Nors nesu nieko jiems skolinga ir esu viską grąžinusi, ir susisiekusi su jais dėl šio klausimo mažiausiai 5 kartus (o gal ir daugiau, jau nebesuskaičiuoju).
Po šio laiško ir SMS dar kartą kreipiausi į operatorių. Jis sakė, kad čia sistemos klaida, bet kada ją sutvarkys ir ką man daryti – nežino. Ragelyje – tyla. Klausiu, ką daryti, jei atjungs man ryšį? Sako, skambinkite vėl, ryšį įjungsime.
Tai tikrai yra mano teisių pažeidimas, nes nieko nesu jiems skolinga, už lapkričio paslaugas esu atsiskaičiusi, modemą esu grąžinusi pagal visas nurodytas sąlygas. Taip pat mane šioje situacijoje piktina tai, kad kiekvieną kartą vis kitas konsultantas pažada su manimi susisiekti ir niekada to nepadaro. Jaučiuosi pakliuvusi į užburtą ratą.
***
„Delfi“ kreipėsi į nurodytąjį ryšio operatorių (pavadinimas redakcijai žinomas, – Red.), teiraujantis komentaro, tačiau atsakymo nesulaukė. Jei atsakymas bus pateiktas, straipsnį papildysime.