„Pirmą kartą gyvenime susidūriau su tokia neteisybe, suktybe, apgavyste, naglumu. „Bolt“ įmonės vadovybė tikriausiai žino, kad VVTAT komisija atsisakinėja nagrinėti vartojimo ginčus, jei ginčo suma mažesnė negu 20 eurų, ir su ramia sąžine pasisavina maistą arba leidžia pasisavinti savo kurjeriams“, – rašo vilnietė.

Anot jos, per programėlę ji pateikė užsakymą iš picerijos Ateities g. Nors programėlėje buvo parašyta, kad maistas turi būti pristatytas į Gedvydžių g., kurjeris, nekalbantis lietuviškai, paskambino ir perklausė, kur Gedimino g. (ne prospekte) rasti jos namą.

Moteris pasakoja, kad programėlėje ji supainiojo laukelius, kuriuose įvestas miestas ir gatvė, tačiau, pasak jos, juk akivaizdu, kuris iš jų yra kuris.

„Programėlė gi teisingai perskaitė pristatymo mokestį pagal atstumą iki mano adreso, o ne iki Gedimino pr.!“ – rašo Irina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)