„Pirmą kartą gyvenime susidūriau su tokia neteisybe, suktybe, apgavyste, naglumu. „Bolt“ įmonės vadovybė tikriausiai žino, kad VVTAT komisija atsisakinėja nagrinėti vartojimo ginčus, jei ginčo suma mažesnė negu 20 eurų, ir su ramia sąžine pasisavina maistą arba leidžia pasisavinti savo kurjeriams“, – rašo vilnietė.
Anot jos, per programėlę ji pateikė užsakymą iš picerijos Ateities g. Nors programėlėje buvo parašyta, kad maistas turi būti pristatytas į Gedvydžių g., kurjeris, nekalbantis lietuviškai, paskambino ir perklausė, kur Gedimino g. (ne prospekte) rasti jos namą.
Moteris pasakoja, kad programėlėje ji supainiojo laukelius, kuriuose įvestas miestas ir gatvė, tačiau, pasak jos, juk akivaizdu, kuris iš jų yra kuris.