Ji pasakoja, kad „Vinted“ paslauga yra paprastas ir greitas būdas parduoti nebedėvimus rūbus, o kadangi augina du sūnus, šia platforma dažnai naudojasi, kai nekyla ranka tiesiog išmesti vaikų išaugtus rūbus.
Vis dėlto paskutinė pardavimo patirtis ją gerokai nuvylė, o įsivėlus į ginčą su pirkėju, ją tenkinančio sprendimo iš „Vinted“ sako taip ir nesulaukusi.
„Prieš keletą mėnesių betvarkydama vaikų spintą radau vyresniojo sūnaus sportinius batus, gulinčius pirkimo dėžutėje. Sportiniai batai buvo nauji, nei karto nedėvėti. Nusprendžiau batus parduoti per „Vinted“. Nufotografavau juos. Prekės aprašyme parašiau, kad batai neturi gamintojo, yra nauji, be etikečių. Nurodžiau kainą – 60 Eur. Įkeliant prekę, platforma patikrino prekės autentiškumą ir leido sportinius batus patalpinti platformoje. Po keleto dienų gavau žinutę iš susidomėjusio pirkėjo, siūlančio batus nupirkti už 42 Eur. Kadangi jokiu drabužių-batų perpardavinėjimo verslu neužsiimu, aš sutikau ir patvirtinau sandorį. Nesukau galvos dėl kainos, nes norėjau „atlaisvinti vietos spintoje“. Vis tiek geriau gauti tiek, nei nieko. Pirkėjas neprašė atsiųsti jokių papildomų nuotraukų, neuždavinėjo jokių papildomų klausimų. Sportinius batus išsiunčiau paštu, laikydamasi visų „Vinted“ instrukcijų“, – pasakoja Milda.