Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi skaitytojas, Draugystės g. „Maximoje“ pirkęs „Candy Nut“ saldainius, kuriuos išpakavus ėmė ropoti kirmėlės.
Su nemalonia situacija susidūręs kaunietis teigė, kad į parduotuvę dėl žalos atlyginimo nesikreipė, nes neturi pardavimo čekio.
„Maximos“ atstovė ryšiams su visuomene Rima Aukštuolytė pateikė komentarą:
„Atsiprašome mūsų kliento dėl šios situacijos. Kadangi parduotuvių Lietuvoje yra ne viena, tokiu atveju čekis yra įrodymas, kad prekė buvo pirkta konkretaus prekybos tinklo parduotuvėje. Klientas į mus nesikreipė. Gavę iš jūsų informaciją iš karto ėmėmės atitinkamų priemonių situacijai įvertinti. Jei klientai turi nusiskundimų, visada gali kreiptis į mūsų nemokamą infoliniją 8 800 20050 arba rašyti el. paštu klientai@maxima.lt.
Mes skiriame daug dėmesio nefasuotų produktų prekybai, t.y. dažnai valome ir dezinfekuojame įrangą, įrankius, darome šių produktų kontrolinius patikrinimus. Radus kenkėjų ir/ar jų veiklos požymių bent vienos pozicijos riešutuose, sausainiuose, saldainiuose, nedelsiant juos išimame iš prekybos, patikriname aplink juos esančius produktus ir įrangą, papildomai kviečiame specializuotą kenkėjų kontrolės įmonę.“
„Maximos“ atstovė taip pat patikslino, kad sužinojus apie incidentą, 3-iose „Maxima“ parduotuvėse buvo patikrintos 5 saldainių partijos.
Daugiau „Kas vyksta Kaune“ naujienų skaitykite ČIA.