Mano nuomone, pirmiausia gyventojams turi būti suteikiama išsami informacija apie jų būsto renovavimo galimybes, sąlygas ir kaštus, su kuria turėtų būti prašoma susipažinti iki tam tikros datos. Po to galėtų vykti susitikimai su organizatoriais, kur galima būtų išsiaiškinti iškilusius neaiškumus. Tik po to, gautos informacijos pagrindu, galima apsispręsti dėl būsto renovacijos.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
DELFI komentaro pasiteiravo „Naujamiesčio būsto“ atstovų. Situaciją, kodėl apklausoje iš pradžių klausiama dėl renovacijos, o tik gavus pritarimą nurodoma, kad programa bus paaiškinta plačiau, pakomentavo „Mano būsto“ atstovas spaudai Paulas Ugianskis.
„Iš pradžių mes gyventojams siūlome užpildyti apklausos protokolą, kuriame jie išreikštų savo nauomonę dėl daugiabučio renovacijos. Taip darome todėl, kad be reikalo neapkrautume gyventojų informacija, kuri jiems, galbūt, nėra aktuali. Jei po apklausos matome, kad bent dalis namo gyventojų susidomėjo galimybe atnaujinti savo daugiabutį, tuomet mes žmonėms suteikiame visą informaciją apie namo modernizavimo galimybes, darbų eigą ir pan. Verta pridurti, kad gyventojai jiems aktualią informaciją apie renovaciją gali bet kada laisvai rasti Aplinkos ministerijos interneto svetainėje bei kituose viešosios informacijos kanaluose“, - teigė jis.