Skaitytojas stebėjosi, kad tik birželį atidarytos skrydžių linijos iš Vilnių į Trondheimą ir atgal atšaukė kai kuriuos iki 2014 m. kovo mėnesio planuotus skrydžius. „Skrydžių tvarkaraštis buvo skelbiamas bei bilietai pardavinėjami iki kitų metų kovo mėnesio. Aš asmeniškai buvau nusipirkęs apie 7 bilietus pirmyn atgal iki pat kovo mėnesio, o vakar gavau elektroninį laišką, kad visi skrydžiai po rugsėjo 1 dienos yra atšaukiami“, - piktinosi jis.
Linas pasakojo, kad detalesnės informacijos, kodėl susiklostė tokia situacija, jis negavęs. „Paskambinus kontaktiniu telefonu negavau jokios informacijos, kodėl skrydžiai buvo atšaukti, buvau tik informuotas, kad skrydžiai anuliuoti, o daugiau informacijos suteikti jie man neįgalioti“, - teigė jis.
Pasak skaitytojo, jį skrydžių anuliavimas nustebino, nes net keletą kartų skridus minėtu maršrutu, lėktuvai visad būdavo beveik pilni. „Aš asmeniškai skridau šiuo lėktuvu 4 kartus ir turiu informacijos apie mažiausiai dar 10 skrydžių, lėktuvai visada buvo užpildyti, laisvų vietų buvo daugiausiai 10 ar 20, todėl labai keista, kad skrydžiai buvo anuliuoti, netgi tie, kuriems buvo pardavinėjami bilietai. Manau kompanijai „Wizzair“ tai tikrai garbės nedaro ir parodo jos požiūrį į savo klientus“, - laiške rašė Linas.
Jis pasakojo, kad kol kas kompanija jam pinigų negrąžino. „Domiuosi dėl ko skrydžiai nutraukti, bet pinigai kol kas dar taip pat negražinti. Nors man reikėtų ne pinigų, o skrydžio“, - teigė jis.
DELFI komentaro apie tai, kodėl skrydžiai nutraukti pasiteiravo „Wizzair“ kompanijos atstovų.
„Tam, kad galėtume pasiūlyti Lietuvos vartotojams mažiausias kainas populiariausiais maršrutais, skrydžiai Vilnius – Trondheimas buvo nutraukti žiemos laikotarpiu, 2013-2014 m. Mes sutelksime dėmesį į tai, kad galėtume pasiūlyti mažiausias kainas maršrutais, kurie yra populiaresni tarp mūsų keleivių, o kartu „WizzAir“ neseniai pradėjo skrydžius iš Vilniaus į Kijevą ir paskelbė apie naują maršrutą žiemą į šiltuosius kraštus: Vilnius – Tel Avivas. Su keleiviais, žiemą rezervavusiais bilietus į Trondheimą, susisiekiama ir siūlomas visų pinigų grąžinimas. „Wizzair“ nuoširdžiai atsiprašo dėl bet kokių sukeltų nepatogumų ir toliau siūlys populiariausius maršrutus mažiausiomis kainomis“, - rašoma Daniel de Carvalho, „Wizzair“ korporatyviosios komunikacijos skyriaus darbuotojo pateiktame komentare.