Šiukšlės (buitinės atliekos ir popierius/plastikas) šį mėnesį mums (inidividualus namas Lazdynėlių mikrorajone) turėjo būti išvežtos gegužės 14 d., tačiau nesulaukus vežėjo ir pradėjus domėtis, gal buvo pakeistas išvežimo grafikas, susidūrėme su tokia situacija:
1) Nuo gegužės 14 d. iki gegužės 20 d., norint pažiūrėti vežėjo šiukšlių vežimo grafiką oficialiame vežėjo puslapyje, jis nėra rodomas. Vietoje grafiko jau savaitę rodomas klaidos pranešimas.
2) Gegužės 14 d. apsilankius „Ecoservice“ savitarnos puslapyje, pamatėme grafiką, kuriame buvo nurodyta, kad buitinės atliekos ir popierius/plastikas bus išvežami gegužės 24 dieną.
3) Gegužės 20 d. dar kartą apsilankius savitarnos puslapyje grafikas keitėsi kas keletą minučių:
– 9:49 buvo rodoma, kad buitinės atliekos bus vežamos 05.29
– 9:56 buvo rodoma, kad buitinės atliekos bus vežamos 05.24
– 10:22 buvo rodoma, kad buitinės atliekos bus vežamos 05.29
Iki gegužės 20 dienos šiukšlės nebuvo išvežtos nei karto ir kada jos bus vežamos vis dar nėra aišku. Bet kokiu atveju, per 3 savaites buitinių atliekų jau prisikaupė tikrai daug, auginame kūdikį, taigi ir sauskelnių (kaip jas panaudotas bepakuotum) irgi susikaupė visas kalnas, o jos turi specifinį kvapą...
Konkrečiai mūsų atveju šiukšlių išvežimo kaina įvedus naująją apmokėjimo tvarką padidėjo beveik dvigubai, tačiau paslaugos apskritai nėra suteikiamos.
Klausimas – kur kreiptis dėl „Ecoservice“ nevykdymo savo įsipareigojimų? Informacinių sistemų klaida gali kartais pasitaikyti, bet privalėtų būti sprendžiama. Tačiau šiukšlių išvežimo grafikai keičiasi jau ilgą laiką, o šiukšlininkų mašinos kaip nesimato, taip nesimato.
Šiukšlių vežėjas apie situaciją informuotas. Norim perspėti ir kitus piliečius – būkite atidūs ir fiksuokite tai, ką matote ekranuose.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Komentuoja „Ecoservice“ atstovė Daiva Skrupskelienė
Ačiū Jums už laišką, kuriame nurodote visus nesklandumus. Reikia pripažinti, kad informacijos apie pasikeitimus klientams tikrai vis dar trūksta.
Nuo gegužės 1 d. Vilniaus mieste įsigaliojo rinkliava, todėl nebegalioja iki tol sudarytos atliekų išvežimo sutartys tarp atliekų turėtojų ir vežėjų įmonių. Sistemos administratorius tapo SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA). Mokėjimo pranešimus atliekų turėtojams nuo šiol siųs VASA, pinigus reikės mokėti taip pat šiai įmonei.
Dėl atliekų išvežimo paslaugos kainos negalime pakomentuoti, nes ne „Ecoservice“ ją nustato. Bet pasitikrinti mokėjimo sumą galima ČIA.
Visus atliekų išvežimo grafikus galima pažiūrėti ČIA.
Apgailestaujame dėl sutrikimų „Ecoservice“ internetiniame puslapyje – nuo gegužės 1 d. buvo nuolat atliekami programavimo darbai. Dėl to pateikiama informacija dėl grafikų galėjo būti neteisinga.
Nuo gegužės 1 d. visiems Lazdynėlių gyventojams šiukšles veš „Ecoservice“.
Jei konteineris nebuvo išstumtas gegužės 15 d., – kita išvežimo diena – gegužės 29 d. Jei dėl pasikeitusios išvežimo dienos įvyko nesusipratimas ir atliekos neišvežtos, nes konteineris išstumiamas ne nurodytą dieną – atvažiuosime specialiai. Pateiktoje informacijoje nematau konkretaus adreso ir kontaktų, kad galėtume susisiekti su klientu ir išspręsti nesusipratimą.
Be to, labai svarbu sužinoti, ar kliento konteineris yra identifikuotas. Jei ne – atvyksime pažymėti. Tuomet konteineris „matysis“ sistemoje ir nesklandumų ateityje nekils.