Pasipiktinimas dėl laiptelio
Vyras „Delfi“ papasakojo, jog „paskutinis lašas“ buvo laipto prie laiptinės remontavimas, apie kurio tvarkymą gyventojams buvo pranešta, kaip apie faktą. Jis teigia, jog nebuvo klausiama, ar reikia laiptelį remontuoti, nebuvo net informuotą, jog reikia jį tvarkyti. Prasta komunikacija nusivylę gyventojai dar labiau pakraupo pamatę sąskaitą.
„Už valandos darbą iš mūsų reikalauja 980 eurų. Dėl vieno laiptelio tokia suma“, – pasakojo skaitytojas.
Kaip įrodymą redakcijai vyras atsiuntė ir „Naujosios Pilaitės“ pranešimą gyventojams apie atliktą darbą. Lape nurodoma, jog už 980 eurų (be PVM) buvo atlikti šie darbai: darbo vietos aptvėrimas, esamos aikštelės paruošimas darbui, armatūros rišimas, klojimų surinkimas, betonavimas ir Statybinių atliekų išvežimas, klojimų ardymas.
Darbuotojai atvyko iš Druskininkų
„Prašėme pateikti mums, kiek už kiekvieną paslaugą reikia sumokėti, tačiau mums atsakė, jog to padaryti negali, nes pasamdyta įmonė neveda sąmatos. Kaip taip įmanoma? Tai iš kur žinoti, už ką mokame? Be to, labai keista ir situacija su pasamdyta įmone – jį yra įsikūrusi Druskininkuose“, – teigė Vilniaus gyventojas.
Vyras neslėpė nuostabos, kad nebuvo surasta tokias paslaugas suteikianti įmonė Vilniuje – esą tai taip pat galėjo išpūsti darbų kainą.
Įmonė tikina: gyventojai buvo informuoti
„Delfi“ nesėkmingai mėgino susisiekti su įmone „Naujoji Pilaitė“, kad pakomentuotų šią situaciją, tačiau atsakymo jau pasirodžius publikacijai. Įmonės atstovų atsiųstame el. laiške rašoma, kad daugiabučio namo gyventojai buvo informuoti apie įėjimo aikštelės defektus ir planuojamus darbus, iškabinant informaciją namo skelbimo lentoje ir namo savitarnos svetainėje, kaip numatyta Administravimo nuostatuose.
„Pažymime, kad nutrupėjusi įėjimo aikštelė ir nestabili laiptelio pakopa kelia realų pavojų žmonių saugumui dėl galimybės suklupti ir susižaloti.
Paaiškiname, kad prieš vykdant darbus buvo atlikta tiekėjų apklausa, o rangovas buvo atrinktas remiantis mažiausia kaina, neatsižvelgiant kur yra įmonės registravimo adresas“, – komentuoja įmonė.
Atsakyme priduriama, kad darbų metu buvo tvarkoma ne tik judanti pakopa, bet ir įėjimo aikštelė, kuri buvo betonuojama, įrengiant klojinį, bei perklotos šaligatvio plytelės, atstatant nuolydžius aplink įėjimo aikštelę.
„Papildomai pažymime, kad prieš pradedant darbus buvo bendrauta su aktyvia namo gyventoja, su kuria sutarta, kad iki š. m. balandžio 5 d. gyventojai gali prisiimti atsakomybę dėl nustatytų defektų ir informuoti Administratorių apie planuojamų darbų stabdymą arba pasiūlyti kitą rangovą. Tačiau nesulaukus gyventojų atsiliepimų ar prašymo, š. m. balandžio 12–16 d. buvo vykdomi ir atlikti minėti darbai“, – aiškinama įmonės komentare ir pridedamos nuotraukos prieš ir po darbų atlikimo.
Norite pranešti naujieną ar išsakyti nuomonę? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt