„Jaučiuosi kaip šiukšlė, į kurią nusispjauti. Ar tą patį jaučia ir Kauno turistai?
Rašau norėdamas išreikšti savo susirūpinimą dėl viešojo transporto trūkumo iš Kauno oro uosto į Kauną esant vėlyviems skrydžiams. Aš, kaip nuolatinis keliautojas, neretai pastebiu besiblaškančius turistus, kurie nesupranta, kad viešasis transportas nebevažiuoja ir kad kitas autobusas bus tik anksti ryte arba dienos laiku, už ganėtinai ilgo laiko tarpo. Dažnai keliauju į ir iš Skandinavijos šalių, kur vietiniai įpratę, jog nesvarbu, ar tai diena, ar naktis, bet viešasis transportas iš oro uosto važiuoja dažnai“, – rašo Egidijus.
Jis pastebi, kad užsieniečiai, atvykę į Lietuvą, dažnai neturi pavėžėjų programėlių, o ir patiems lietuviams naudojantis taksi ar pevėžėjų paslaugomis važiavimas iš oro uosto kainuoja nemažai.
„Ne visi turi galimybes išsinuomoti automobilius ar gimines, kurie pasiimtų. Pamenu gerus laikus, kai Kaune būdavo vadinamieji privatūs maršrutiniai autobusiukai, kur susimokėdavai 1 litą ar 1,5 lito ir be jokių problemų būdavai nuvežtas iš taško A į tašką B net ir vėlai vakare. Deja, tie laikai išnykę kaip dūmas, ir susisiekimas Kaune labai suprastėjęs“, – tikina skaitytojas.
Pasak jo, darbo dienomis paskutinis autobusas iš Kauno oro uosto išvyksta 00:10 val., tačiau yra ir vėliau atvykstančių lėktuvų. Kaip pavyzdį pateikia savo paties atvejį, kai lėktuvui nusileidus 00:15 val. su miestu susisiekti viešuoju transportu nebepavyko.
Egidijus sako susisiekęs su „Kauno autobusais“, tačiau jokių veiksmų šiuo klausimu, pasak jo, nesiimta.
„Kaip nebuvo viešojo transporto kai kuriems vėlyviems skrydžiams, taip ir neatsirado. Jaučiuosi kaip šiukšlė, į kurią nusispjauti - „ubagas esi, neturi už ką susimokėti taksi, tai ir sėdėk per naktį oro uoste, kol atvažiuos rytinis autobusas...“ – nusivylimo neslepia vyras.
Jis tikina, kad užsienyje viešasis transportas yra puikiai suderintas su skrydžių grafikais. Egidijus mano, kad problemą galėtų išspręsti vėlai naktį atvažiuojantys nedideli autobusiukai, kurie neretai važiuoja ir savaitgaliais, esant mažesniam keleivių srautui.
„Pasiūlius tam skirtą autobusą, vėlyvomis valandomis oro uoste besileidžiantys keleiviai turėtų patikimą susisiekimo priemonę. Nebūtų gėda turistams pasakyti, kad „ne, viešasis transportas nebevažiuoja, lauk iki ryto arba važiuok su taksi“. Taip pat reikėtų daugiau informacijos turistams pačiame oro uoste apie viešojo transporto galimybes Kaune“, – savo pasiūlymais dalijasi Egidijus.
Tikina, kad su oro uosto administracija bendradarbiauja
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius „Delfi“ sakė, kad su Kauno oro uosto administracija vyksta nuolatinis skrydžių tvarkaraščių analizavimas ir bendravimas.
„Skrydžių tvarkaraščiai keičiami nuo kovo ir nuo balandžio mėn. Taip pat skrydžių tvarkaraščiai yra ilgalaikiai ir trumpalaikiai, 29-ojo maršruto autobusai darbo dienomis išvyksta iš Kauno oro uosto 28 kartus, todėl ne visi autobusų išvykimai gali būti priderinti prie visų lėktuvų skrydžių.
Šiuo metu galiojantis 29-ojo autobusų maršruto eismo tvarkaraštis suderintas su Kauno oro uostu ir priderintas prie trijų 23.15, 23.50, 00.05 val. atvykstančių lėktuvų“, – aiškino M. Matusevičius.
Ačiū, kad dalijatės savo nuomonėmis. Norite pranešti naujieną ar išsakyti mintis? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt