„Pasirodo, kad užsiregistruoti pakeisti pasą reikia laukti daugiau negu mėnesį, o pasą gausiu tik po daugiau nei dviejų mėnesių. Aš manau, kad tai nenormalu“, – rašo DELFI skaitytojas.

Migracijos departamento atstovas Rokas Pukinskas atsako, kodėl tokia situacija galėjo susidaryti.

Anot jo, migracijos departamento Kauno skyrius vis dar nedirba maksimaliu pajėgumu po praėjusių metų pabaigoje kilusio gaisro patalpose A. Juozapavičiaus prospekte. Šiuo metu pagrindinis klientų srautas tenka darbuotojams, įsikūrusiems Šv. Gertrūdos g. 4 esančiame pastate.

Migracijos departamentas, atsižvelgdamas į kauniečių poreikius bei esamą situaciją, ir toliau ieško galimybių aptarnauti kuo daugiau klientų.

Jau nuo balandžio pradžios Lietuvos piliečiai Kaune papildomai aptarnaujami laikiname skyriuje, esančiame Baltų pr. 143. Čia klientai gali atvykti bei teikti prašymus pasikeisti asmens dokumentus. Pagamintus pasus bei asmens tapatybės korteles atsiimti reikės patalpose Šv. Gertrūdos gatvėje.

Tikimasi, jog dirbti visu pajėgumus bei teikti migracijos paslaugas įprastam klientų skaičiui pavyks gegužės mėnesį, kuomet Baltų pr. 143 esančiose patalpose bus atidaryta daugiau klientų aptarnavimo langelių. Čia jau dabar įmanoma rezervuoti vizitus. Šio ryto duomenimis, artimiausia vizito data rezervacijai yra galima gegužės 8 d.

Iki gaisro Kaune įprastai per dieną būdavo aptarnaujama apie 600 klientų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)