„Turbūt niekas negalėtų paprieštarauti, kad gyvenimas XXI amžiuje neįsivaizduojamas be vandentiekio, ypatingai – kai gyveni sostinės centre. Bet namą administruojantiems „Civinity“ tai neatrodo nei didelė, nei prioritetinė problema – pirmą parą po vandens dingimo su jais net nebuvo įmanoma susisiekti, nors tvirtinama, kad avarinė tarnyba dirba visą parą septynias dienas per savaitę, o kai galiausiai pavyko susisiekti, kasdien buvo meluojama, kad jau šiandien, o blogiausiu atveju rytoj situacija bus sutvarkyta.

Penkias dienas gyventi be vandens Vilniaus centre atrodo labai keista. Man, jaunai ir sveikai moteriai, gyvenančiai vienai ir dirbančiai iš namų, ši situacija kelia labai didelį diskomfortą, tačiau sunku net įsivaizduoti, kaip turėtų jaustis tie, kurie kiekvieną dieną turi reprezentatyviai atrodyti darbe, tie, kurie augina mažus vaikus, tie, kurie nesinaudoja prekių pristatymo paslaugomis, tie, kurie serga ar turi negalią, tie, kurie kuria verslą šiame name – o tokių yra“, – piktinasi skaitytoja.

Ji pasakoja jau sekmadienį bandžiusi susisiekti su namo administratoriumi, tačiau per pusantros valandos taip ir nebuvo sujungta su operatoriumi. Paskambinti bandė ir vakare, tačiau irgi nesėkmingai.

Akvilė tikina, kad nuo pirmadienio kasdien bendravo su pastato administratoriais, o jai vis būdavo pažadama, jog vanduo atsiras dar tą pačią, blogiausiu atveju – kitą dieną. Tačiau penktadienio popietę gyventojai vandens dar neturėjo. 15 val. vanduo buvo atsiradęs, tačiau tik minutei – ir vėl dingo.

Skaitytoja sako esanti nusivylusi net tik bendra situacija, bet ir administratorių komunikacija.

Tikisi tiekimą atkurti šiandien


Kaip „Delfi“ patvirtino „Civinity Namai“ Vilniuje vadovas Martynas Naujokas, situacija įmonei žinoma, o darbuotojai problemą name sprendžia jau visą savaitę.

„Dėl labai žemos lauko temperatūros ir nešildomų komercinių patalpų daugiabutyje užšalo vanduo. Vandens tiekimo atstatyti taip greitai, kaip tikėjomės, nepavyksta, nes nėra aiški konkreti užšalusių vamzdžių vieta. Iki šios dienos yra pakeistas magistralinis vandentiekio vamzdis, šiuo metu tiesiame daugiasluoksnį laikiną vamzdyną tam, kad gyventojai turėtų vandenį nelaukiant, kada vamzdynas atšils“, – aiškina M. Naujokas.

Jis patikina, kad įmonę gyventojams pristatė 350 litrų geriamojo vandens, o darbuotojai intensyviai vykdo darbus.

„Šiandien, jeigu reikės, juos tęs ir po darbo valandų. Atsiprašome gyventojų, kad ne visuomet gavo reikiamą informaciją laiku. Šiuo metu tiesiogiai bendraujame su gyventojais vietoje ir telefonu, turima informacija taip dalinamės SMS žinutėmis ir elektroniniu paštu. Dėsime visas pastangas, kad vandens tiekimas būtų atstatytas kuo įmanoma greičiau.“

Ačiū, kad dalijatės savo naujienomis. Norite pranešti apie įvykį ar išsakyti savo nuomonę? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją