Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja Daiva, norėdama pasidalinti savo patirtimi įregistruojant užsienyje įsigytą automobilį Lietuvoje. Ji tikina susidūrusi su bereikalinga biurokratija ir „Regitros“ „neveiksnumu“.

„Ta diena, kai radau savo svajonių automobilį! Automobilis įsigytas iš Prancūzijos, dokumentai tvarkingi, techninė apžiūra praeita, sandoris su pardavėju įvykdytas. Belieka automobilį tik užregistruoti. Atrodo, tai turėtų būti paprastas veiksmas, tačiau valstybinė įmonė „Regitra“ sako stop: „jūsų automobilio negalime registruoti, nes mūsų sistemoje jam yra matomi apribojimai“. Pasiteiravus daugiau informacijos apie apribojimus, kas tai yra, daugiau informacijos nepateikiama. Tik roboto balsu paprašoma susimokėti 17,38 Eur už užklausos siuntimą į Prancūziją ir pasiūloma vykti namo ir laukti skambučio, o viskas gali užtrukti iki 30 darbo dienų. Kokios mano opcijos?

Parašyk! Atsiųsk! Pranešk!

Tapai netikėto įvykio liudininku, nori pranešti naujieną, papasakoti tau nutikusią istoriją ar tiesiog išreikšti nuomonę? Pasidalink aktualia informacija su kitais „Delfi“ skaitytojais! Siųskite savo naujienas pilieciai@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)