„Trakų Vokės gyventojams prenumeratą paštinikė jau porą mėnesių pristatinėja pėsčiomis arba, jei krepšys sunkus, dviračiu. Mašiną Lietuvos paštas paėmė, teigdamas, kad galima apsieiti ir be jos.
Kažin, gal taip nusprendusio viršininko motina galėtų žiemą dviračiu pristatinėti spaudą? Didesnio pasityčiojimo iš žmonių ar gali būti?
Trakų Vokės gyvenvietėje nėra nei šaligatvių, nei apšvietimo, žiemą keliai prastokai valomi. Lietuvos paštui neatrodo, kad tai pavojinga paštininkės gyvybei?“ – pasipiktinimo neslepia Violeta.
Lietuvos pašto atstovas Lukas Zadarackas „Delfi“ aiškino, kad Trakų Vokės pašto apylinkėje iš viso dirba 2 laiškininkai – vienas pėsčiasis ir vienas vairuojantis pašto automobilį.
„Priklausomai nuo reikiamo pristatyti siuntų ir pašto korespondencijos kiekio, o taip pat bendro kilometražo, yra sprendžiama, kuris laiškininkas kurią apylinkės dalį aptarnaus. Tiek šioje, tiek ir kitose pašto apylinkėse pėstieji laiškininkai pas klientus vyksta tik su nedideliais siuntų ir korespondencijos kiekiais ir aptarnauja tik mažas teritorijas“, – aiškina jis.
L. Zadarackas pabrėžia, kad tuo atveju, jeigu gyventojams reikia pristatyti didelius korespondencijos ir siuntų kiekius didesnėje teritorijoje, visuomet dirba laiškininkai su lengvaisiais automobiliais.
Ačiū, kad pranešate naujienas! Norite pranešti apie įvykį ar išsakyti savo nuomonę? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt